Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-07-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
JANGAN sesekali memulakan jika tidak bersedia untuk menyudahkan

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: dayahanif
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43029

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 5
Ahli: 0
Jumlah: 5




  Yang Masuk Ke Sini
Nuri2017: 12 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 16 hari yang lalu
darul_numan81: 19 hari yang lalu
Zaleehani: 21 hari yang lalu
nice_pesan: 31 hari yang lalu
aliya_hudi97: 42 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Kompang


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Kompang nuraini


JK Kompang
[416 x 257 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhJun 01 2004
Hits6661
Undian3
Rating7

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Prof_Muslim sedang menikmati nasi pengantin diapit oleh orang-orang penting Ukhwah.com. Walaupun lewat (dari Kuantan), Prof tetap sampai. Dari kiri: Idzham, Khalifah, Prof_Muslim, Hanan, Hanisah (adik Hanan).
Keterangan: Prof_Muslim sedang menikmati nasi pengantin diapit oleh orang-orang penting Ukhwah.com. Walaupun lewat (dari Kuantan), Prof tetap sampai. Dari kiri: Idzham, Khalifah, Prof_Muslim, Hanan, Hanisah (adik Hanan).

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-06-01)
Diaorang lain semua mengada, Prof nak makan nasi nak bergambar ..ee..tak malulaaaa
nur indah
(2004-06-01)
ek elehh... mengada prof... org saje la nak tunjuk awak tgh lapo tu... ehehehe.. :))
Prof Muslim
(2004-06-01)
yela..malulak nak tambah..... Prof bukannya pengantin
Hanan
(2004-06-01)
temankan prof makan.. kami mkan kepek je..
Prof Muslim
(2004-06-01)
Khalifah pulak tu yg bersungguh ..bergambar ....baik betul temankan Prof makan...terima kasih
nur indah
(2004-06-01)
eh, pengantin mmg la malu nak mkn.. prof bkn pengantin pon, nak malu ape...:))
Prof Muslim
(2004-06-01)
eh ..ye ke?
pLatipus
(2004-06-01)
Eleh.. prof mu dok cover gapo dio tu? mu dah hensem dah..
hanisah
(2004-06-01)
cian prof...lapo! mane taknye, drive straigth dr kuantan...pulaknye lauk bess2 hehe ;p
khalifah
(2004-06-01)
prof macam penagntin...dahlah baju sama.....cuma songkek dia je kat leher...
khalifah
(2004-06-01)
prof macam penagntin...dahlah baju sama.....cuma songkek dia je kat leher...kui3
pena sufi
(2004-06-02)
macam2...berseri sungguh pengantin...MT ukhwah pun tak kurang hebatnya...prof dah tahu tema biru atau tak sengaja tersama?
Hanan
(2004-06-02)
khalifah mmg nakal.. sian prof kena usik..
khalifah
(2004-06-02)
hanan yg paling kuat gelak masa tu...........
kaze
(2004-06-02)
hehe
Prof Muslim
(2004-06-02)
Diaorang celoteh sikit.....masa Prof makan...tu... terutama Khalifah
Prof Muslim
(2004-06-02)
Ini Baju pengantin versi baru...kebetulan sama warna ..ngan Pasangan..kira boleh berkat..nnooooo
sinar islamiah
(2004-06-02)
Prof cam tak sabar je tu...
MeowHidayah
(2004-06-02)
Tak lama dah tu... Bila ek Prof...?? Ehehe...
khalifah
(2004-06-03)
sbnrnya...nisah tgh geran kat kerepek pisang ats meja tu
kaze
(2004-06-03)
izdham tu bt ape hehe
kasihmu-amanahku
(2004-06-03)
yg lain tu cover lapar kot sbb nasik yg prof makan tu la yg paling last sekali.tu pun dh tinggal kerak je.tuan rumah kesian sgt kat prof tu.
kasihmu-amanahku
(2004-06-03)
izdham lak merana sbb dari pagi x makan sbb nak pulun masa kenduri.prof x kesian ke kat dia?
Engku Salina
(2004-06-03)
alhamdulillah, prof sampai jua dr jauh... :)
Prof Muslim
(2004-06-03)
entahla..Meow... dan izdham.....tengah fikir camner wat JK kompang utk diri sendiri..tu?
Prof Muslim
(2004-06-03)
Iskk....Proftengah lapo...tak kiralaa..... yg lain makan doh...sampai ada berhajat nak nasi dan lauk pengantin..eeeii...tak malulaaa
Prof Muslim
(2004-06-03)
hehehe....
Prof Muslim
(2004-06-03)
Prof dtg ngan 3 org sahabat ukhwah baru iaitu : Uwais, imtibyaz_anq, & Saifullah. Alhamadulillah...semua izin Allaah Taala ..Kak Sal
muslimin23
(2004-06-03)
emmmm...padan la dengan prof kan...hehehe
Prof Muslim
(2004-06-03)
padan apa syeikh Muslimin23 ?
MeowHidayah
(2004-06-03)
pok syeikh yg dok sebelah kanan khalifah tu dok renung kat sape tu ek..? hehe.. maut.. maut..
izdham
(2004-06-03)
weii..weii apa ni kutuk aku.....
izdham
(2004-06-03)
aiii. neesa kesian kat prof je ke.tak kesian ke driver yg dr kl ni....
muslimin23
(2004-06-03)
hehehehehehe
Hanan
(2004-06-03)
izdham renung sape ek.. bahye..
Prof Muslim
(2004-06-04)
izdham renung awek sebelah yg takda dlm gambar ke dlm gambar ?
Prof Muslim
(2004-06-04)
Izdham..takpa..Prof kesian kat anta pulak..hehe
izdham
(2004-06-04)
saja je pandanng lain x glamer... hahhahahahh
izdham
(2004-06-04)
saja je pandanng lain x nak glamer... hahhahahahh
Uwais
(2004-06-04)
kami bertiga pun ade juga.cuba tengok kat belakang proff tu?
Hanan
(2004-06-04)
tak sempat nak kenal dengan uwais.. nanti datangla lagi time jk.. prof, jangan lupa bawa member2 lagi..:)
imtiyaz anq
(2004-06-04)
insyaallah,kami g jk seremban nanti
hanisah
(2004-06-04)
yela izdham...sian die..mr driver kite yg plg penat..drive dr kl..len kali konvoi agi ek! bess ;p
izdham
(2004-06-05)
hanan marah ke tenung adiknya... takpe2 pas ni tak tenung lagi
safa indah
(2004-06-05)
ehe
zahratul raihanah81
(2004-06-05)
aik..prof lapo ekk..ehehehe..
adlan
(2004-06-05)
bestnye prof, ramainye 'jaga'..eheh
Hanan
(2004-06-06)
memangla kena jaga prof elok2.. tak jalan prog nanti kalau prof takde.. hehe
Prof Muslim
(2004-06-06)
bangga dan rasa nak tambah nasi lagi rasanya....hehehehe
izdham
(2004-06-06)
eleh prof nak tambah konon.... suruh g ambil malu2 plak...
izdham
(2004-06-06)
prof tak tambah pun sbb sibuk nak bergambar juga dgn pengantin tu....
pLatipus
(2004-06-07)
TIADA PROF TIADA KELAB, SEMEMANGNYA DIRIMU BEGITU BEHARGA
Prof Muslim
(2004-06-07)
Nak tambah camner ..kalau..Prof jer maan..yg lain dok tenung ..Prof tengah makan....hilang selera...hehe
Prof Muslim
(2004-06-07)
Terima Kaish sokongan Azlan....mcm anta Tiada pLatipus, Tiada Kelab Penguin Sedunia
pena sufi
(2004-06-07)
hehehe...macam2 ragam warga ukhwah...mesra selalu
MeowHidayah
(2004-06-07)
hehe.. tepat sekali telahanku itu.. mueheheheh..
jasmine0981
(2004-06-07)
sian prof...lapar ye. yang 3 org kat belakang sana tu macam kenal aje...buek apo tu
nur indah
(2004-06-08)
baru tau ke pena sufi... kami sume mmg mesra rakyat... x kira la walau baru pertama kali jumpe... tapi mesra2 pon ade la batasnye... ;-)
Prof Muslim
(2004-06-08)
Jasmine0981..takkan tak kenal yg 3 belakang Prof tu ?
jasmine0981
(2004-06-08)
ana cam le kopiah mustafa tuh :)
nuraini
(2004-06-24)
he.....he......gelihati ana baca ........
nurfaqihah
(2004-06-26)
ayunyer k. hanan comel gitu
nur indah
(2004-07-02)
nuraini, kalo nuraini ade masa kat joho tu lagi la lucu dan meriah suasana sebenonye... ni baru baca kat posting aje... :-)
riyas
(2004-09-29)
hai prof..makan sorg je ke????
kakciknah
(2004-12-11)
tak kan makan sorang jer prof!tak tawar ker kat org sebelah...??
kpiah hitam
(2005-04-13)
askum.......manis nyer anisah tu......ader org dah ker?
meow
(2005-04-20)
kenape wajah anisah tu tak mcm kakak die? :-)
mie fairudz
(2005-05-05)
manisnya senyuman baju merah ni..boleh kenal tak?
zero cool
(2005-05-15)
yer meow..kak hanan kurus sket..anisah sket tembam...kui3...nie mestia syik mengalah ngan adik jer nih...
shark rx7
(2006-02-05)
adik beradik ke dua orang tu?..tak sejibik pun..
tasbih 30
(2006-02-28)
hanisah...andainya solo lagi..pm la saya..hehehehehe
alleef
(2006-03-29)
tak ngajak pun makan!!:P
ilal haQ
(2006-05-26)
ana nak komen sikit tentang foto yang di hantar dalam ukhwah...actually bagi muslimat kurang elok la sb menjadi tontonan umum.
ilal haQ
(2006-05-26)
ish...siap dok semeja itu!!!
Ketotoi
(2006-06-12)
hanisah tu dah berpunye la...tak percaya tanya aku
Addey
(2006-12-30)
tak elok lah macam ni.. Antum kan MT? kalau ya pun, jangan dipertontonkan..malu dengan ahli ukhwah...
nafisah
(2007-10-02)
Dekat nya laki dan perempuan
firdaus 9
(2007-12-31)
kompang? "_? ana reti main kompang juga :D
pulu
(2008-12-18)
hmm... si idzham sepertinya lagi ngincar hanisah itu! Hehehe...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084656 saat. Lajunya....