Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-08-2018  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Raja yang setia pada dayang2 yang hanya inginkan kerusi empuk di singgahsana bukan sahaja akan meruntuhkan seluruh istana bahkan seluruh takluk jajahannya...
-- Hanan

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: alifceppies
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43058

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 41
Ahli: 0
Jumlah: 41




  Yang Masuk Ke Sini
IbnuKhaldun: 21 jam, 54 minit yang lalu
le_petit_khai: 7 hari yang lalu
HIKAL: 8 hari yang lalu
amyazma: 13 hari yang lalu
nurul_peace: 22 hari yang lalu
marul: 26 hari yang lalu
Martyr: 29 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> shafawi78


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Tazakka sesejuksalju


shafawi78
[275 x 400 JPG]

Dihantar olehshafawi78
TarikhOct 01 2003
Hits6415
Undian9
Rating6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ukhwah Fillah tidak kan musnah, Walaupun ombak walau badai mendesak, Tautan erat tak mungkin patah, dengan Ismullah kita berbaiah.....
Keterangan: Ukhwah Fillah tidak kan musnah, Walaupun ombak walau badai mendesak, Tautan erat tak mungkin patah, dengan Ismullah kita berbaiah.....

Komen yang telah dihantar
Ms Nik
(2003-10-02)
Salam ukhwah fillah....pandai posingg...wassalam
aina nasuha
(2003-10-02)
macam kat zoo jer, lihat tu..buaya tu pandai posing jugaklak mis_nik
aidilshah
(2003-10-02)
eh buayalah... !
shafawi78
(2003-10-02)
salam ukhwah utk ms nik, aina nasuha dan aidilshah...
shafawi78
(2003-10-02)
aidilshah....byk lg buaya tu......kalau pandai cuba teka, di mana tu?
BrotherMon
(2003-10-02)
wah..salam mesra buat akh shafawi...macho ..disamping buaya noo..mesti kat taman boya @ zoo taiping ni.. :P
dinulhuda1422h
(2003-10-03)
assalamualaikum..wahh bergaya nyer...sejak bila lak berjinak2 pelihara buaya ni.
dinulhuda1422h
(2003-10-03)
kalau leh tau..berapa umur eks.sebab nampak cam matured je..
littlemuslimah
(2003-10-03)
wah wah! bergaya sakan akhi yer..ehehe =D salam harmonis dari ana khas buat akhi.. ahaks! nak gak pi nengok boya.. =)
airzat
(2003-10-03)
tak takut buaya ke...takpelah..kalau buaya tu ngaap ,shafawi tu pun ngep....
shafawi78
(2003-10-03)
Salam ukhwah jua utk. bro. mon, dinulhuda1422h, littlemuslimah & airzat...
shafawi78
(2003-10-03)
dinulhuda1422h.....baru pi survey, belum pelihara lg....umur?...cuba teka....
shafawi78
(2003-10-03)
tempat buaya tu...tak de yg. betul lg...teruskan penekaan....kalau betul je....Insya Allah, kita buat lawatan ke sana...
farisHaq
(2003-10-03)
slm ukhuwwah juga... kat maner dpt lirik lagu kat atas tu? cam familiar je :-D
alfaqierah
(2003-10-03)
salam ukhwah minni..mcm ku kenal!! :) amboi..segak bergaya akh sorang ni.mesti kat tmn buaya melaka tu,ye tak?
shafawi78
(2003-10-04)
salam ukhwah buat farishaq & al-faqierah.......
shafawi78
(2003-10-04)
farishaq....cuba teka nama lagu tu....
shafawi78
(2003-10-04)
al-faqierah.....betul tekaan enti......nnt boleh la kita buat lawatan ke sana.....
nur indah
(2003-10-05)
Assalamu'alaikum.. ehem... lain plak muke.. ari tu cam lain je... bahayanye gambo ngan boya2 tu... :))
elfudhail
(2003-10-06)
salam ukhwah... semoga berbahagia di samping buaya tersayang :p
irda82
(2003-10-06)
Assalaamualaikum.akh shafawi ! tak perasan ada gambar at sini.wah...penjinak buaya yer
littlemuslimah
(2003-10-06)
oOo... kat taman buaya melaka erk??
littlemuslimah
(2003-10-06)
jom.. lepas ni kita pi sana, bawa rombongan..hmm. penjinak boya.. hehehehe =D
dinulhuda1422h
(2003-10-06)
aaa suruh ana teka umur eks.....60 tahun...:) tul tak...hihik..
izad
(2003-10-06)
salam ukhwah........
farisHaq
(2003-10-06)
tajuknya mesti la ukhuwwah fillah tul tak?
shafawi78
(2003-10-06)
salam ukhwah elfudhail, irda82 dan izad.....
shafawi78
(2003-10-06)
farisHaq...mmg tajuknya Ukhuwwah Fillah..album nsyid SMI al-Amin, Gombak....thn bila ana tak ingat....around 90-an..
ma N
(2003-10-06)
tumpang tanya...kat belakang tu sangkar BUAYA ke?
shafawi78
(2003-10-07)
ma N...sememangnya sangkar buaya di belakang tu...
oriental
(2003-10-07)
ni kat zoo mane nih....hee..hee..salam ukhuwah
alfaqierah
(2003-10-07)
slmt ptg akh..hehe..ha,kan betul kat Melaka tu..sbb prnah smpai kat situ:D nk buat lwtan melihat buaya ke?boleh..nntikan JK BUAYA :) di Melaka nnti!
Hafiz Qiee
(2003-10-07)
sangkar buaya!!!!!..takut nye...
akuzakie
(2003-10-08)
buaya? yg mana satu? yg depan ker... yg dlm sangkar tue? konfius2.. hehehe
darul numan81
(2003-10-08)
assalamualaikum.. erm.. abg bulat.. sejak bila jadi boya ni??apsal tak mau guna nick "abg bulat" dlm komuniti ni? ok, sampaikan salam pd boya2 tu..:p
mawardah solehah85
(2003-10-08)
salam ukhwah
shafawi78
(2003-10-08)
salam ukhwah jua utk. oriental, Hafiz Qiee, darul numan81 dan mawardah solehah85...
Kakyong
(2003-10-10)
Encik...nak buaya satu..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-10)
Waduh kak alin.... gitu yeh.. Chee.. Kak yong siap order buaya satu...mungkin shafawi ala2 dr laa.. mmg dr kan?? tul ak??
munajathamba
(2003-10-11)
eratkan ukhwah sesama kita...serius tak rugi... salam ukhwah
littlemuslimah
(2003-10-11)
aiwah! cik alfaqierah.. nak buat JK BUAYA lak dah... jom jom.. ana tolong nti. jom lekaih laa.. =)
Hafiz Qiee
(2003-10-14)
cantik jam anta pakai tu..beli kat mane eh??
akuzakie
(2003-10-15)
hafiz2... ko nie xder keja lain ke.. jam yg dia nampak.. a'ah laa.. cantik kepala tali pinggang.. hehehe
Hafiz Qiee
(2003-10-15)
cap kepala buaya tu..jangan main main...brother zaki!!:)
akuzakie
(2003-10-16)
tali pun kulit buaya tuh.. jgn memain.. karang kena libas jugak ...
Hafiz Qiee
(2003-10-18)
libas takpe..jangan kena kebas..!!
sauqina
(2003-10-29)
a'kum...
sauqina
(2003-10-29)
a'kum...mcm kenal...irshad dulukn????salam alumni...
raudhahasanah
(2003-10-29)
sauqina, shafawi78 ni mmg irshad dulu. raudhah tahu sbb dia yg bukak topik x-smka. ramai betul irshadian kt ukhwah ni ye..
raudhahasanah
(2003-10-29)
eh..lupa lak. salam ukhwah untuk semua..
doktor kampung
(2003-10-29)
assalamualaikum... semoga cemerlang dunia dan akhirat...
qalb
(2003-11-03)
uiks! kat cni pun ader...hehehe..akh shafa, farishaq tu ape xtaunye..buat² xtau psl lagu tu..tul x abg ham?;p .:semoga berjaya dunia & akhirat:.
shafawi78
(2003-11-03)
Salam ukhwah utk munajathamba, heris, sauqina, raudhahasanah, doktor kampung dan qalb.....maaflah..lama tak jengok sini..
mariyaa83
(2003-11-04)
sangkar buaya??? Ngeri....
zaidah83
(2003-11-04)
lame dah tak gi zoo...sesape yang nak wat jk tu jgn lupe jemput ana ek...
anaksemut
(2003-11-12)
betoiler kat zoo..jgn jadi buaye darat dah ler yek!
izz zaa
(2003-11-27)
Assalamualaikum......salam ukhawah dr saya...
shafawi78
(2003-11-27)
Salam ukhwah jua utk izz zaa......Salam Aidilfitri
putrihidayah
(2003-12-24)
macam pernah ku lihat tempat ini...banyak nyer buaya kwan bru yek?nk join boleh mesti bestkn comelnyer
hudud
(2004-04-18)
jaga-jaga bang, nanti buaya terkam
khairoo84
(2004-07-12)
yang U tulis tu macam lirik lagu "perpaduan Ummah" je....
shafawi78
(2004-08-15)
putrihidayah...nak join.... nnt la ana buat Kelab Buaya Ukhwah pulak ye...nt la jadi pengerusinya..boleh?
shafawi78
(2004-08-15)
hudud..TQ....beware always.... :D
shafawi78
(2004-08-15)
khairoo84... lirik nasyid "Ukhuwwah Fillah'.....
ummuhabibah
(2004-09-04)
ukhuwwah fillah or ukhuwwah lillah ??
pai
(2004-09-29)
nampak gaya cam bos aku je.... bukanlah...
shafawi78
(2004-10-01)
ummuhabibah : sepatutnya ukhuwwah lillah la kan?.. ana bahasa arab ni dah lama tinggal.. tungging langgang grammarnya.. :D
Nuhdi
(2004-10-12)
Hallo! Hallo! You waiting for crocodile hunter..?Their play snake to day la....ukhwah INSYALLAH
relajihad
(2004-11-27)
how u know?!!
songkok aji02
(2005-05-03)
i knowla
putera durranie
(2005-05-27)
salam ukhwah buat abglang, ummi habibah dan family. .... min bumi ambiyak
shafawi78
(2005-08-19)
Salam ukhwah juga untuk semua
ibnusina
(2005-11-28)
lirik lagu tu anta dengar kat mana
shafawi78
(2005-12-07)
lirik lagu tu....ana dengar masa sekolah menengah dulu.....
Ketotoi
(2006-06-01)
lahir tahun 78 ke? nampak orgnya dah berumur berbanding tarikh lahirnya
shafawi78
(2006-10-18)
matang
izad
(2006-11-04)
salam ukhwah.....
NurSenyum
(2006-11-16)
Salam Ukhwah....
kakciknah
(2007-02-05)
salam ukhwah fillah..
kakciknah
(2007-02-05)
salam ukhwah fillah..
shafawi78
(2007-09-24)
marhaban ya sahabah....marhaban ya ramadhan
zaneera
(2007-12-09)
salam ukhwah
shafawi78
(2008-09-03)
Salam ukhwah, ahlan wa sahlan ya ramadhan...dah setahun berlalu ye....
jubahputih
(2008-11-24)
salam ukhwah......awas kena gigit buaya......

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086315 saat. Lajunya....