Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-12-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Men are born to succeed, not fail.
-- Henry David

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: zaimuddin1
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43039

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 25
Ahli: 0
Jumlah: 25




  Yang Masuk Ke Sini
tj: 35 hari yang lalu
aye: 37 hari yang lalu
NisaAdDeen: 60 hari yang lalu
RijaludDeen: 60 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Convest


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Convest JK Convest


JK Convest
[481 x 201 jpg]

Dihantar olehEngku_Salina
TarikhAug 26 2003
Hits7828
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan 1...
Keterangan: Kumpulan 1...

Komen yang telah dihantar
suatumasa
(2003-08-26)
khalifah control hensem....
SaLaFiaN
(2003-08-26)
khalifah memang ensem...:D
littlemuslimah
(2003-08-26)
yer laa tu.. hehehe... yang lain tu dok tengok ke mana tu??? :-D
mujahidah 84
(2003-08-26)
mujhaid...tengok saper tu hah?
mujahidah 84
(2003-08-26)
khalifah..control hensome,bernafas tak?
PreTTy HappY
(2003-08-26)
ehehehe...control itu penting!
khaulah alazwar
(2003-08-26)
ha..akh khalifah..awai2 lagi dah kena sakat....:)
Engku Salina
(2003-08-26)
korang ni jgnlah menyakat adik akak tu... karang merajuk, sapa susah??? ehem... gak yg susah...
Kang
(2003-08-26)
Khalifah merajuk? Aidilshah kat belakang dia atau Sufiz kat depan dia boleh pujuk... hehehe
permaisuri hati
(2003-08-26)
ya allah...jgn sampai tak bernafas meng'kontrol' hensem tuh....
darul numan81
(2003-08-26)
errr..kenapa hanya 2 org jer pandang kamera?apa agaknyer yg lain2 tu nengok?
alfaqierah
(2003-08-26)
ramainya komen..nak tumpang sekaki payung.:) semua tgh khusyuk,sesi ape tu? akh khalifah ni mmg tgh ready nak bergambar :D
khaulah alazwar
(2003-08-26)
Tak pe k Sal..biarkan akh khalifah merajuk..kalau nak tahu..akhi kita sorang ni mmg suka tengok camera =)sakat lagi sakat...
SuFiE
(2003-08-26)
akh khalifah mmg sentiasa tengok kamera sebab dia tahu ada orang nak tangkap gambar, tapi yang lelain tak tahu sebab tu la tengok tang lain.
akuzakie
(2003-08-26)
tue belum tgk khalifah possing bukak songkok, lg macho kott? sakat2 lagii....
Hafiz Qiee
(2003-08-26)
Ini lah kumpulan..senior senior belaka..pada mulanya..yang hampir menang..tapi ape kan DAYA..!!!:)
izdham
(2003-08-26)
yang lain pandang lain lah alin oiii...
nur indah
(2003-08-26)
ehemmm.... khalifah je ke yg tgk kamera? lelain tu malu2 kot... :))
akuzakie
(2003-08-27)
malu tp mahuuu...... hehehe
aidilshah
(2003-08-27)
ana ketua kump. 1 masa nie jgn sapa2 nak memandai ngate2 yer kitorang bg chance jer tak kan nak menang nnt takut kump. lain merajuk lak.. hehehhe :)
aidilshah
(2003-08-27)
ahli kump.1 dari depan khalifah,pendekar,ana sendiri,mujahid_84,rhazes,salafian dan idzham err.. cam ner idzham leh masuk kump. nie yer, compius ana..
aidilshah
(2003-08-27)
sedikit tazkirah utk kump 1, kemenangan hakiki ialah kemenangan dimana mengadap Allah di akhirat jgn risau dan gusar anggaplah ini sebagai pengajaran
littlemuslimah
(2003-08-27)
erm.. betui tu. yang tua mesti selalu beralah pada yang muda... ihihi =)
rhazes
(2003-08-27)
kump no 1 tetap mendapat no 1 tapi dari........ :]
littlemuslimah
(2003-08-27)
no 1 dari mana tu? dari belakang ke dari tengah ke dari tepi ke dari kanan ke dari kiri ke??? =D
kakyong
(2003-08-27)
Aii...khusyuk wa tawadhuk cik Sufiz kita ni erk...ingat sapa tu?..:P
kakyong
(2003-08-27)
litlemuslimah...nasib2 kump. kita je x jadi no 1 dari..tooott...eheh
rhazes
(2003-08-27)
yerlaaa... ...diakui kami dpat no 1 dari belakang:{ nombor 5
Hafiz Qiee
(2003-08-27)
tertingat..telatah..abg melek hehe:)
akuzakie
(2003-08-27)
yelaa malek.... anta menang... kitaoghang pun sajer jer menang ekkk.. hafiz_qiee n' d'geng?
mujahid 83
(2003-08-27)
hensen abg khalifah ....
mujahid 83
(2003-08-27)
yang lain malu nak pandang kamera
farisHaq
(2003-08-27)
tahniah kpd yg berjaya... :D
akuzakie
(2003-08-28)
hensem abg aidilshah... ekekekeke (jom sakat reramai...)
mujahidah 84
(2003-08-28)
yang lain malu nak pandang camera ke...aper?lain kali kena ambik curi2 gambar diorang ni...betul tak ustaz?
aidilshah
(2003-08-28)
akuzakie apa nie nak sakat ana lak tau ler kump 1 menang tahniah sekali lagi untuk kump 1 dan mempunyai seorg ketua yg berkaki lebar.. eh! berkaliber
akuzakie
(2003-08-28)
bukan kaki jer lebar... mulut... pipi semuanyer melebar... ahak's
aidilshah
(2003-08-29)
tapi kan ana nak ucapkan tahniah lah kepada kump. ana kerana berjaya memeriahkan suasana.. tanpa kita apalah siapalah mereka..
khalifah
(2003-08-29)
kenapalah aku menjadi mangsa??????
rhazes
(2003-08-30)
kerna khalifah org yg berpengalaman......:]
BrotherMon
(2003-08-31)
kerna kaulah mangsanya.....muhahahahar..
fazli
(2003-09-01)
salam merdeka!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111
khaulah alazwar
(2003-09-03)
kesian dekat org yg jd mangsa..=)biar je....
khalifah
(2003-09-03)
takkan dah nak berhenti sakat kot!!!!!!!!!!!! sakat lah lagi......
akuzakie
(2003-09-03)
cuba tengok bebetul anak mata khalifah tue... sebenarnyer bukan tgk kamera.. tapii... tgk muslimah kat blkg..
khalifah
(2003-09-04)
eh.....mcm mana akuzakie tahu nie!!!saya pun tak perasan......ooooooooooo patutlah dia tahu, dia yg selalu tengok.......
khaulah alazwar
(2003-09-04)
hahaha..gaduh2..ana nak tolong jd pengadil...
khaulah alazwar
(2003-09-04)
tak pe..kita panggil lagi sahabat2 yg lain untuk nyakat..mari..mari..mari...
Raihanfan
(2003-09-06)
wah seneng aku rek ..
Raihanfan
(2003-09-06)
subhanallah :)
airzat
(2003-09-09)
khalifah...khalifah......sahabat yang lain semua tengok sebelah kiri..ada muslimah yang menarik hati ke lalu di sebelah kanan..patutlah control senyum
khalifah
(2003-09-09)
ish kamu nie airzat...tak baik hampakan harapan org yg ambil gambar tu.....
mawardah solehah85
(2003-09-10)
sahabat2..
mawardah solehah85
(2003-09-10)
dah tgk ke cd jk convest???? kenangan indah
khalifah
(2003-09-11)
dah tengok dah....2 kali
puteri irsalina
(2003-09-12)
Assalammuaalaikum....salam ukhwah
Imam Baihaqi
(2003-09-16)
asslamualaikum,abang khalifah,tengah kusyuk nampak
NurulAzrina Mat
(2003-09-17)
semuanye macho2 belake
nurarisya
(2003-09-19)
control macho ler tue
aidilshah
(2003-09-20)
terima kasih dari kami, "Sesungguhnya secantik perhiasan dunia adalah wanita solehah" tak gitu akh khalifah :)
khalifah
(2003-09-22)
hehehehe'''''''''
Kakyong
(2003-10-07)
mana ada wanita dlm gambar ni???aidilshah nampak kat mana erk??
aidilshah
(2003-10-07)
insyaAllah Kakyong ana nampak gunakan mata hati.. ana :)
darul numan81
(2003-10-08)
isk..isk.. aidilshah ni cerita dah lari dari tajuk ler... kakyong jgn layan sgt.. nnti buat poning kepala jer..:P
khalifah
(2003-10-10)
aidilshah! majlis hujung tahun nie janagn lupa jemput yerk! uikuikuik
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-11)
Erm.. dahsat khalifah cover macho.. sampai tak bergerak langsung! tgk tu, langsungx bgerak dia cover mashoo.blh jd tugu negara khalifa n adilshah ni:)
kastury ac
(2003-10-12)
assalamualaikum....cantik sungguh hiasan dunia.
RuMaishaaa
(2003-10-13)
kesian betul laa kat khalifah and aidilshah..amik gambar pun kena bersyarat lah lepas ni..byk komen..hehehe
aidilshah
(2003-10-14)
akh khalifah.. insyaAllah hujung tahun ni ana baru khitbah.. so kalau khitbah ni tak ler makan besar sgt.. tp kalau nak dtg, ahlan wasahlan..
aidilshah
(2003-10-14)
err Kakyong apa yang cik darul_numan81 cakap lari dari tajuk tuu.. musykil ana, boleh bgtau..
aidilshah
(2003-10-14)
kastury_ac perhiasan dunia ni just utk kaum hawa jer, bukannya utk kami pemuda-pemuda islam ni.. kami ni kalau digelar jundullah bolehlah.. :)
aidilshah
(2003-10-14)
ukhtie RuMaishaaa betul ckp ente tuu, kalau tgk dlm gambar tu ramai lg, err tn pengarah salafian pun ada he.. may be ahli komuniti takut nak komen kot
khalifah
(2003-10-14)
lorrr.....mcm mana nak bergerak, dah namanya gambar...kalu bergerak, lain jadinya.....kiukiukiu
Kakyong
(2003-10-20)
Teringat katun Goku la..ehehehhe
isa-vr4
(2003-10-20)
wah nampak hensem semua....
khalifah
(2003-11-08)
ada goku ke kat sini..........
aidilshah
(2003-11-15)
akh khalifah kakyong perli ana tuu.. :-)
syakirah
(2003-11-18)
semuanya muka emosional
adlan
(2003-11-23)
Selamat Hari Raya Aidilfitri...:)
aidilshah
(2003-12-09)
utk enta pun akh adlan.. tahun nie raya kat embassy ker?
putrihidayah
(2003-12-24)
salam ukhwah semoga berjaya kump 1 teruskan perjuangan anda semua
taqim
(2004-01-20)
selamat maju jaya
nurfaqihah
(2004-06-26)
akum sumer ...kontrol cepat lah wei kontrol
relajihad
(2004-11-19)
wah.... kontrol abis,... hehe :)
amyra myra
(2004-12-15)
semua kontrol macho nampak..hehe
iffahsolehah
(2005-03-13)
assalamualaikum....yg pakai baju belang2 tu mcm mjuke sealen pol je jgn mare ye...sje gurau gurau he...he...
ainieKhadijah
(2005-09-07)
teringat zaman-zaman belajar dulu
khaulah alazwar
(2005-10-27)
Dah 2 tahun program ini berlalu........
naruto kun
(2005-11-09)
ya kaa..emm bila pula nak jumpa ek
maktam
(2007-05-21)
weh..control kacak adik2 maktam ni.. tunggu siapa itu?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084011 saat. Lajunya....