Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-12-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Jika seseorang itu berjalan beriringan dengan kita,ini bermakna, dia merupakan sahabat yang sebenar.Jika seseorang itu berjalan di hadapan kita, ini bermakna dia mementingkan diri sendiri, manakala di belakang kita, ini bermakna orang itu lebih pentingkan kita daripadanya".

-- Mutiara Kata

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: zaimuddin1
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43039

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Yang Masuk Ke Sini
tj: 35 hari yang lalu
aye: 37 hari yang lalu
NisaAdDeen: 60 hari yang lalu
RijaludDeen: 60 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> nuraini


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Kompang JK Hospital 2004


nuraini
[341 x 481 jpg]

Dihantar olehnuraini
TarikhJun 07 2004
Hits7095
Undian9
Rating5.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum...
'salam Mawaddah' buat sahabat ukhwah semua...
...bersama dengan idola kesayanganku...USTAZAH SITI NORBAHYAH MAHMOOD.......
Keterangan: Assalamualaikum... 'salam Mawaddah' buat sahabat ukhwah semua... ...bersama dengan idola kesayanganku...USTAZAH SITI NORBAHYAH MAHMOOD.......

Komen yang telah dihantar
kasih kekasih
(2004-06-07)
ni la sahabat yg paling memahami diriku...
LaNG
(2004-06-07)
Macam pernah lihat cik nuraini kita nie,tapi di mana yer...
pena sufi
(2004-06-07)
salam ukhwah...
pena sufi
(2004-06-07)
nie rupanya kak aini...selama nie nampak kata2nya sahaja kat forum...sekarang dah nampak orangnya
MeowHidayah
(2004-06-07)
meeoowww... hehe.. kat mana ni?
Prof Muslim
(2004-06-07)
Nuraini nak belajar hikmat "Cakar Harimau" dengan Ustazah Norbayah tu kot ?
tumpang
(2004-06-07)
secocok dan sepadan.. (ehhh.. mcm tak sesuai jer ayat nih.. hehe..)
kaze
(2004-06-08)
salam .. em mana satu ek kiri ke kanan.. ooo kanan :-) tgk mcm adek bradek je :-)
Engku Salina
(2004-06-08)
waalaikumussalam wbt... salam ukhwah buat nur.. :)
urbanlegend
(2004-06-08)
bestnye...kita pun minat kat ustazah siti norbahyah mahmood
Hanan
(2004-06-08)
salam harmonis utk nuraini,, pakar sajak kita..:)
nuraini
(2004-06-09)
aha....gambar ni dirakamkan selepas berakhirnya sesi ceramah tentang isu kekeluargaan....kat mana...? kat surau opis ana...salam ukhuwah pada semua...
muslimin23
(2004-06-09)
emmmmm.....ni dier kakak lesong batu kite..hehehehe..jgn marah
wida widi
(2004-06-09)
salam ukhwah gak..iskk tu idola saya gak..
Kang
(2004-06-10)
Hmmm.... ini rupanya. Kabarnya dah jadi tempat untuk melepaskan luahan hati
sinar islamiah
(2004-06-11)
salam ukhwah
amirul mukminin2x
(2004-06-13)
Salam Ukhwah Kembali...... Susun Kata Mu Itu Tetap Menjadi Pujaan Hati Ku... Jgn Marah Gurau Jer....! Bahasa Menunjukkan Bangsa. Teruskan SajakĀ² Nur
amirul mukminin2x
(2004-06-13)
:-)
kaze
(2004-06-14)
:-) em.. sajaknya bukan sajak biasa.. he ceeeh he :-)
pLatipus
(2004-06-16)
selamat selalu.. dan berbahagia disamping insan tersayang
nuraini
(2004-06-16)
haa..insan tersayang? siapa lagi klu bukan mak~ayah akak Lan....mereka tu lah nadi dlm kehidupan kita kan.....tanpa mereka....maka suramlah segalanya
nur islami
(2004-06-22)
nilah kak nuraini ek..salam ukhwah dr ana...:-)
muslimin23
(2004-06-23)
salam ukhwah dari ana kak....hihihi...
nuraini
(2004-06-23)
ye dik manis....dik nur islami and dik muslimin23....salam ukhuwah penuh mawaddah dari akak jua....he..he....
are rule1981
(2004-07-07)
ustazah norbahyah...
insaniah
(2004-07-21)
A'kum, boleh saya tumpanng bertanya cik nuraini ni bekerja di JKR Jln Sultan Salahuddin ke?
nuraini
(2004-07-24)
Waalaikumussalam...eh takdelah ...ana kerja kat JPM....kenapa insaniah....? muka ana ni ada iras seseorang ke...? pelanduk 2 serupa kot....hehe.......
insaniah
(2004-07-26)
A'kum xdelah bukannnya apa latar belakang gambar tu nampak macam familiar apa pun syukran jazilan.....
kaze
(2004-07-26)
oo kat JPM he..
dinulhuda1422h
(2004-09-05)
berpeluang jugak yer cik adik kita ni bergambar dengan ustazah :) ikutlaa jejak langkah ustazah tu..
riyas
(2004-09-21)
ha... nie dia nuraini.... jeng..jeng... dah dapat pun... prof pun pi dengaq ceramah tu ka? salam harmonis....nuraini
nazran7
(2004-10-09)
lama tak mendengar khabar.. Moga dikau bahagia sepanjang perjuangan.. Salam kemaafan dan ucapan terima kasih atas segalanya..
riyas
(2004-10-25)
Inilah dia bakal pengantin baru... sempat lagi pakai fare and lovely...
kasih kekasih
(2004-10-28)
a'a rys...sempat lagi tu....3 minggu...6 jam....ehhee....
MeowHidayah
(2004-11-22)
ermm... cik nuraini... eh silap.. dah naik pangkat.. puan nuraini... :D
MeowHidayah
(2004-11-22)
kirim2 le gambo pengatin tu ek.. teringin nak tgk org kawin... bila laa turn meow ni.. hehe..
riyas
(2004-11-25)
dah ada ke calonnye Meowhidayah? kalau dah ada tu percepatkanla....x baik tunggu lama....he
itsjustme
(2004-12-03)
betul tu meow...
lah
(2004-12-04)
a'kum cik ke puan ni
MeowHidayah
(2004-12-05)
hehe... insya-Allah mudah2an... cik puan kita tu kan, sejak kawin ni lama dah menyepi nih.. honeymoon kot.. :D
nuraini
(2004-12-07)
amboi Encik meow...lum bulang madu lagi..masih setia bersama~Mu...UKHWAH....
alifmimyanun
(2005-01-03)
ustazah norbayah pakai fair cream.
wawa 83
(2005-02-21)
Wawa suka baca rahsia kejayaan Ustazah Bahyah, bestnyer... Wawapun minat gak kat dia.. Tenang jer muka dia, selalu senyum!!
syaakiroh
(2005-04-15)
best nye dapat bergambar ngan ustz
Prof Muslim
(2005-10-11)
Apa khabar Puan Nuraini dengan suaminya sekarang ?
Liyana afira
(2005-11-02)
Assalamualaikum and slamat hari raya aidilfitri khas buat KAK NURAINI.
riyas
(2005-12-30)
Tahniah di atas kelahiran anak sulong....Nur Aisyah Bahiyyah
nuraini
(2006-01-03)
bagaimana dengan prof, riyas & ct....lama tak dengar kabar...
riyas
(2006-01-17)
habaq baiiikkk....
dakwah ilahi
(2006-02-23)
salam ukhwah.......hiasi lah diri dengan iman dan islam
alleef
(2006-03-29)
assalamualaikum ya ustazah....
aKujErr
(2006-04-06)
macam kenal saja
Suzanah
(2006-04-23)
comel
Ketotoi
(2006-06-12)
silaulah eden tengok dahi nuraini, berkilat-kilat ...hee
ad-din
(2006-10-10)
cute lah
acridz
(2007-02-28)
nak kenal
muslimah jun
(2007-04-25)
Kenapa ada yang warna kulit tangan dengan muka tak sama, kuat bedak ke?? he..he..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083058 saat. Lajunya....