Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-12-2017  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jikalau semua umat Islam itu berjemaah pada solat Subuh, nescaya kekuatan kami tidak dapat menandingi Islam
-- -- Pembesar Yahudi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: zaimuddin1
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43039

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 29
Ahli: 0
Jumlah: 29




  Yang Masuk Ke Sini
tj: 35 hari yang lalu
aye: 37 hari yang lalu
NisaAdDeen: 60 hari yang lalu
RijaludDeen: 60 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Kompang


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Kompang JK Kompang


JK Kompang
[403 x 284 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhJun 01 2004
Hits7374
Undian3
Rating5.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Pasangan pengantin (yang mencipta sejarah Ukhwah.com dan orang penting Ukhwah.com) diraikan oleh orang-orang penting Ukhwah.com. Dari kiri: Prof_Muslim, Idzham, Khalifah, Aidilshah, Numan, Hanisah (adik Hanan), Hanan dan nur_indah
Keterangan: Pasangan pengantin (yang mencipta sejarah Ukhwah.com dan orang penting Ukhwah.com) diraikan oleh orang-orang penting Ukhwah.com. Dari kiri: Prof_Muslim, Idzham, Khalifah, Aidilshah, Numan, Hanisah (adik Hanan), Hanan dan nur_indah

Komen yang telah dihantar
kasih kekasih
(2004-06-01)
gambar kenangan...
uqu
(2004-06-01)
assalamualaikum...best nyer....jeles sungguh
izdham
(2004-06-01)
aduh hanan salah eja lagi nama ku.....
izdham
(2004-06-01)
keliru mana satu pengantin, prof pun macam pengantin juga..;D
Prof Muslim
(2004-06-01)
nama Izdham..mmg keliru.....hehehe
Prof Muslim
(2004-06-01)
Prof dok pengatin gok...hehe tapi Pak Imam (Subuhku) dah balik..so tak jadi..laaa
nieza
(2004-06-01)
menyala sungguh baju aidilshah!!
Prof Muslim
(2004-06-01)
eiii..izdham......mcm org wak tau ..jer..tengok mana tu?
nur indah
(2004-06-01)
apesal kaler bajuku bertukar ni?? menyala lak... jgn mare pengantin, x niat nak take over kalahkan baju awak... eheheh.. :-)
Hanan
(2004-06-01)
daku dikepit dua gadis..
nur indah
(2004-06-01)
sempit ke Hanan?? skali skale... mane tau pasni terus diapit oleh pengapit... eheheheh.. :))
hanisah
(2004-06-01)
uiyo...begamba seblah pengantin lagi tuh...nak ambil berkat haha ;p
afiza ahmad
(2004-06-01)
Tahniah..moga berbahagia..:)
afiza ahmad
(2004-06-01)
Nisah bila lagi agaknya..:P
pLatipus
(2004-06-01)
Nisah belum boleh lagi kena tunggu Kakak dia (hanan) dulu.. langkah bendul tak baik lor..
kakyong
(2004-06-01)
sama lawa sama padan la...:)
khalifah
(2004-06-01)
kena rapat2 sikit dgn penganti..nak ambil berkat.......
pena sufi
(2004-06-02)
yelah tue....semua tak sabar nampaknya :)
Hanan
(2004-06-02)
semua berebut nak amek berkat..:P
khalifah
(2004-06-02)
terutama hanan.........
kaze
(2004-06-02)
hehe.. lawa
Pdaus
(2004-06-02)
mabruk!mabruk!mabruk! yang lain bilo laie?toksabar eden nak tengokgambar dio..
Prof Muslim
(2004-06-02)
wui..ramai nak ambik berkat..
abu nawas80
(2004-06-02)
isk..isk...semuanya nak amik berkat pengantin ek..aidil,sorry laa sbb xdpt gi majlis enta..
Prof Muslim
(2004-06-02)
Biasalah org kata begitu nak cepat khawin..tak sabor tunggu turn...Jaz...
sinar islamiah
(2004-06-02)
pasni turn sapa lak ye??
tumpang
(2004-06-02)
rasanya pasni turn hanisah.. sbb dia dok sebelah pengantin.. berkat lebih sket... :)
kasihmu-amanahku
(2004-06-03)
hehehe......biase aa tu. tapi yg risau sgt ni, org yg dok sebelah pengantin dpt berkat...org yg xde dlm gambar yg kawin dulu.
Engku Salina
(2004-06-03)
Wah!!! hebatnya... moga turut penting disisi Allah SWT... :)
Engku Salina
(2004-06-03)
semoga ada pasangan kedua pula yg bertemu di ukhwah. com... ehem!!!
muslimin23
(2004-06-03)
yang keduanye siapa..ha kak sal...kak sal ke??
MeowHidayah
(2004-06-03)
hehe.. yo lo doh tu Mek Sal pasni... :D
izdham
(2004-06-03)
ramainya yg nak ambil berkat kecuali saya je.....
izdham
(2004-06-03)
yg beria sgt ambil berkat neesa n khalifah... hehehheh
selembut salju
(2004-06-03)
bagus ler tu semua pakat ambik berkat...hehehe
muslimin23
(2004-06-03)
hehehehe....cepat la sikit kak sal...
subuhku
(2004-06-04)
Alahaii jelous nyaaa tak dapat bergambarrr tak leh tunggu lah sahabat semua kalau tunggu mesti dpt bergambar kott hehe
izdham
(2004-06-04)
relek lah subuhku, insya Allah ada masa nanti
izdham
(2004-06-04)
relek lah subuhku, insya Allah ada masa nanti
izdham
(2004-06-04)
aritu pun sbb berhenti byk tempat tu yg lmbt skit, pastu nak cari umah pengantin plak
Engku Salina
(2004-06-04)
takpelah... akak bg peluang kat papa meow dgn mama meow dulu... :p
Uwais
(2004-06-04)
amboi lawonye pengantin tu proff bila lagi ekk
Hanan
(2004-06-04)
prof dah dekat sangat tu.. baju pun ala pengantin...:)
khalifah
(2004-06-04)
baju pengantin pun tak macam baju prof...kui3
khalifah
(2004-06-04)
kak kaei jeling kat bunga manggar tu....dia geram bebudak ambil...sbb dia tak dapt
hanisah
(2004-06-04)
haha..tuh psl..bebudak sume dh curi dulu..kong asam tol! sian kak kaei ;p
izdham
(2004-06-05)
tapi kesian lagi org nak tapau kepek tu... hahahahahhah
zahratul raihanah81
(2004-06-05)
lawa...hihi..lps ni sape lak yang ikut jejak 2 pengantin ni ek..
Hanan
(2004-06-06)
yg nak kawenla... yg tanak kawen camne nak ikut langkah.. heheh..
Hanan
(2004-06-06)
pasni pusing kl.. cr kepek utk nisah dan bungga manggar utk kaei... :P
faiz sj
(2004-06-06)
a'kum, boleh kenal dgn adik hanan tu????
Prof Muslim
(2004-06-06)
jejak langkah.....kahwin.......yer... Kahlifah lah dulu...pastu baru rakyat ikut..hehehe
izdham
(2004-06-06)
bukan bunga manggar hanan, bunga mangga ...hehehehhe
izdham
(2004-06-06)
wah rajn plak hanan nak pusing kl, kepek n bunga manggar
izdham
(2004-06-06)
pas ni kita crai plak bunga manggar kat umah hanan... :D
pLatipus
(2004-06-07)
rumah Hanan tak lama lagi.. muhahahaaerrrkkss! (tercekik)
pena sufi
(2004-06-07)
ya Allah!!! selamatkan abg Lan...tercekik tue...nanti siapa nak ganti presiden kelab penguin?? (bercakap mcm nak jadi)
pena sufi
(2004-06-07)
hehehe
zahratul raihanah81
(2004-06-07)
tak sabar lak nak tgk anak diorg ni..heehehehe..
nur indah
(2004-06-08)
amboii, sesedap rasa aje korang nak kenakan teman haa?? takpe, teman malas nak bukak cite kome aje... mengada betoi!! :-P
Prof Muslim
(2004-06-08)
Kak Kaei...mmg dok inati..bungga manggar...dan Hanan ..pulak nak rasa Ikan Patin kat meja pengantin tu...hehehe
darul numan81
(2004-06-08)
insyaAllah.. moga2 kami berdua cepat mendapat zuriat.. rasa tak sabar nak ada baby sendiri ni.. :-)
darul numan81
(2004-06-08)
alahai...prof ngan kak khaei ni mesti dok intai kat meja tu masa kami duk mkn beradab.. kami pun tak sempat nak rasa semua.. :-P
urbanlegend
(2004-06-08)
bertambahlah rakyat malaysia....
nur indah
(2004-06-08)
ehehehe, ye la tu alin... bukan intai meja pengantin la... dok amik gambo kome la kat situ aritu... posing spesel utk kamera para shbt ek.. :-P
Hanan
(2004-06-08)
moga2 kak alin... dah tak sabar dapat baby ye.. bagusla.. pasni jk baby pula.. hehe
khalifah
(2004-06-08)
jk baby?????wah......neesa mesti suka nie...kui3
muslimin23
(2004-06-09)
hehehehe....
nieza
(2004-06-09)
betui tu.. kak alin tak dpt rasa semuanya mknn kat situ... abih kena ratah ngan sepupu!!!
nieza
(2004-06-09)
Tp kat tanah merah, rasa2nya perut diorang dah kembung... sedap mkn sbb dilayan oleh alang, kan abg uda!!!!
nieza
(2004-06-09)
Ana pun tak sabar nak dpt anak sedara anas bin malik...
Hanan
(2004-06-15)
betul tekaan ana. anas nama pilihan kak alin.. hehe
mujahid 83
(2004-06-15)
semoga bahagia hingga ke syurga...
simpLe sHida
(2004-06-25)
aminn....forever...
habibah ty
(2004-07-07)
selamat pengatain baru...berbahagia di dunia mahupun di akhirat ....amin.
shygirl
(2004-07-26)
sama cantik sama padan, moga berbahagia
azhani
(2004-07-26)
selamat pengantin baru..smoga kekal ke akhir hayat..insya-allah
subuhku
(2004-08-02)
dah ada cahaya mata belum
Prof Muslim
(2004-08-02)
cepat pak imam kita tanya ek ?
kasihmu-amanahku
(2004-08-10)
biasa la prof.....pak imam la ni dh advance
ummimq
(2004-09-12)
Wslmwr. Asm
ummimq
(2004-09-12)
Aslmwr. Alhamdulillah semoga dah dikurnia zuriat yang soleh / solehah. oh ya Tuk Imam naik gajikan -bajet 2005. Cepatlah sedekah :)
puteri muslimah
(2004-09-12)
padan betul..semoga berkekalan hendak nyer...
pai
(2004-09-29)
alo brader spek hitam... aku nmpak anak mate ko jeling kat mane.... hehe... aku nampak...
wida widi
(2004-10-02)
tahniah buat kak alin n akhi malek..dgr citer kak alin dah ehem3x yer..TAHNIAH yer..take care
zaim bushra
(2004-10-12)
tahniah....
kakciknah
(2004-12-11)
tahniah........n orang2 penting yg pi tuu..yg masih keseoarangan tuuuuuuuuuuuu,...bila lagi........
mariamnafessa
(2004-12-20)
tahniah..
ABg IMaM
(2005-01-17)
Barakallahu lakuma wa baraka alaikuma wa jama' bainakuma fi khair:)
ibnu
(2005-01-19)
moga bahagia hingga ke akhir hayat...moga mendapat jundi-jundi yang beriman insyaAllah...
lia farhana
(2005-02-22)
assalamualikum..................cun la pengantin ini.........
accgurl
(2005-02-22)
hanisah come la
NurulJihad85
(2005-02-27)
walau dunia memisahkan...ingatlah...,syurga itu tempat kedua pertemuan insan........
zailani
(2005-03-24)
camnerlaa ana nk dapat calon isteri yg solehah..doakan buat ana
aisya
(2005-03-25)
insyaAllah...tatkala diri shebat baginda Rasul S.A.W,aKn dpt la psgn setbh Khadijah R.A...
Prof Muslim
(2005-04-08)
Yela...yela nak khawin la ni...isk...tak abis paksa...
fiedah
(2005-04-20)
assalammualaikum....b'seri2 nmpk pengantin tu kn....
manis
(2005-05-04)
selamat pengantin baru semoga berkekalan................lawa baju
khairah
(2005-05-22)
semoga bahagia ke akhir hayat hendaknye
Addey
(2006-04-01)
ada sesuatu yang kelakar kat dalam...anda perasan tak?
jutawanmuslimah
(2006-04-15)
apa yang kelakar??tak perasan..
Ketotoi
(2006-04-24)
Dah berapa anak dah dapat ?
pazz
(2006-06-03)
nak kenal dengan hanisah laaa...boleh ke :)
Abahh
(2007-09-26)
semoga terus berbahagia......
nuraini 80
(2010-12-17)
mana semua ni...? saudara prof muslim, masih dalam ingatan awak semua dt ke majlis perkahwinan saya...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085418 saat. Lajunya....