Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-08-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
kita boleh menyimpan kenangan dlm kehidupan, tetapi tidak boleh jadikan kenangan sebagai kehidupan...
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: lysazae
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13715

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 37
Ahli: 0
Jumlah: 37




  Dari Galeri
assalamualaikum wbt... salam perkenalan dari saya.....:)

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 11 jam, 16 minit yang lalu
bintanghatee: 2 hari yang lalu


Isu Semasa
Topik: siapa nak umrah sekali ngan ziarah???


Carian Forum

Moderator: Pengurusan
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Isu Semasa
    »» siapa nak umrah sekali ngan ziarah???

Please Mendaftar To Post


Oleh siapa nak umrah sekali ngan ziarah???

azzahrawi
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 18.04.2003
Ahli No: 63
Posting: 32
Dari: pulau mutiara

japan   avatar


posticon Posting pada: 17-06-03 02:38


assalamualaikum...

di sini saya nak beritahu kepada akhawat semua ..
kepada sesiapa yang berminat untuk melakukan ibadat umrah di samping tu anda dapat juga menziarahi tempat-tempat bersejarah.. isnyaallah.. tahun ini, zairah kali ini akan di adakan di mesir.. jadi.. sekiranya akhawat semua menyetai pajek ini.. akhawat semua berpeluang utk menziarahi bumi anbiya' tersebut..

di adakan pada musim cuti sek.. bulan ramadha.. dan bayarannya RM 5000. ada pajek utk tinggal di mekah sepanjang bulan puasa... sekiranya anda berminat.. boleh la hantar pm kepada saya ya!!


Bookmark and Share




  Member Information For azzahrawiProfil   Hantar PM kepada azzahrawi   azzahrawi's MSNM Number Is zahrah   Quote dan BalasQuote

sayasarah
-WARGA SETIA-
Menyertai: 19.04.2003
Ahli No: 170
Posting: 509
Dari: Kerak bumi

Pahang   avatar


posticon Posting pada: 17-06-03 15:45


a'kum

zahrawi nak sponser ke? hehe bleh gak

-----------------
Pimpin daku dalam Redha-Mu
Kasihi daku dalam Rahmat-Mu
[IMG]


Bookmark and Share




  Member Information For sayasarahProfil   Hantar PM kepada sayasarah   Quote dan BalasQuote

azzahrawi
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 18.04.2003
Ahli No: 63
Posting: 32
Dari: pulau mutiara

japan   avatar


posticon Posting pada: 17-06-03 17:51


a'kum...
eh eh ..
nak sponsor tu payah la.. org pun ada org lain dok sponsor..(mak ayah la)

-----------------
hidup ini seindah pelangi..
sebagaimana indahnya dan uniknya warna yg diaturkan oleh DIA
seunik dan seindah itu juga kehidupan yg diaturkan utk kita..


Bookmark and Share




  Member Information For azzahrawiProfil   Hantar PM kepada azzahrawi   azzahrawi's MSNM Number Is zahrah   Quote dan BalasQuote

kaklong
WARGA 4 BINTANG
Menyertai: 27.04.2003
Ahli No: 551
Posting: 155
Dari: darul ridzuan

brunei  


posticon Posting pada: 29-06-03 21:54


Haaa!!!!!!! RM5000?????
alamak, 500 pun kaklong takde ni pulak 5000.
Tapi kan, kaklong tak taula sebab apa. sejak 2,3,4 menjak ni, kaklong asyik rasa nak gi ke Mekah je.
nak pulak ari tu abah kaklong ada bawak balik pampelet utk ziarah tahun depan harga around 2000. Kaklong doa sangat dapat gi ke sana. doakan kaklong ye...

-----------------


Bookmark and Share




  Member Information For kaklongProfil   Hantar PM kepada kaklong   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.060022 saat. Lajunya....