Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-03-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Adakalanya kita perlu menangis, supaya kita tahu bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa dan adakalanya kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya harga setitis air mata.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: nur_elhikmah
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13709

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 51
Ahli: 0
Jumlah: 51




  Dari Galeri
Kenangan terpahat di kem Rebutia.. Jumpa lagi di lain KRIS

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 1 hari, 13 jam, 1 minit yang lalu
Swarig123: 29 hari yang lalu


Isu Semasa
Topik: Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih


Carian Forum

Moderator: Pengurusan
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Isu Semasa
    »» Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih

Please Mendaftar To Post


Oleh Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih

AnaSolehah
WARGA RASMI
Menyertai: 10.08.2009
Ahli No: 11129
Posting: 15
Dari: Selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 18-08-10 00:09


Salam... baru-baru ini ana ada baca satu blog, mengenai dajjal.. Tajuk nya : Persepsi Salah Mengenai Dajjal masa Kini ... sahabat-sahabat boleh baca kat Selamat Datang Ke Dunia Menyambut Dajjal Al-Maseh.. Dan lepas itu kalau boleh kongsikan lah pendapat sahabat-sahabat.. mungkin kat sini ada sahabat-sahabat yang lebih arif.. :-) Ana sekadar nak tahu.. kalau benar apa yang ditulis oleh blogger 2, boleh lah kat kongsi2 kan dengan sahabat-sahabat lain..Sekian, Wassalam..



Bookmark and Share




  Member Information For AnaSolehahProfil   Hantar PM kepada AnaSolehah   Quote dan BalasQuote

myway
WARGA 5 BINTANG
Menyertai: 19.06.2006
Ahli No: 6655
Posting: 429
Dari: on the earth

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 20-08-10 08:47


insyaAllah sgalanya adalah benar jika berpandukan al-Quran dan Hadis which need us to find it on our own.
tak pun boleh refer kepada para alim ulama.
tapi kadang-kadang kita ni malas nak cari info tentang dajjal yang berpandukan sumber yang soheh al-Quran dan Hadis (sylah ni orangnya).
kita lebih suka dengar-dengar cerita dr org.
tak pasal2 kita pecaya yang dajjal tu macam raksasa yang sedang berlawan dengan ultraman kosmos.hihi.
[ Telah diedit oleh: myway pada 21-08-10 09:10 ]


Bookmark and Share




  Member Information For mywayProfil   Hantar PM kepada myway   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.059076 saat. Lajunya....