Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-06-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Orang yang bijak akan sentiasa ingat bahawa kejayaan atau kegagalan bukan pengakhiran

-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: rainersmith
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13712

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Dari Galeri
hai semua, salam perkenalan dr saya....

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 19 jam, 45 minit yang lalu
rainersmith: 3 hari yang lalu
Swarig123: 22 hari yang lalu


Isu Semasa
Topik: Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih


Carian Forum

Moderator: Pengurusan
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Isu Semasa
    »» Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih

Please Mendaftar To Post


Oleh Mencari Kebenaran Dajjal Al-masih

AnaSolehah
WARGA RASMI
Menyertai: 10.08.2009
Ahli No: 11129
Posting: 15
Dari: Selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 18-08-10 00:09


Salam... baru-baru ini ana ada baca satu blog, mengenai dajjal.. Tajuk nya : Persepsi Salah Mengenai Dajjal masa Kini ... sahabat-sahabat boleh baca kat Selamat Datang Ke Dunia Menyambut Dajjal Al-Maseh.. Dan lepas itu kalau boleh kongsikan lah pendapat sahabat-sahabat.. mungkin kat sini ada sahabat-sahabat yang lebih arif.. :-) Ana sekadar nak tahu.. kalau benar apa yang ditulis oleh blogger 2, boleh lah kat kongsi2 kan dengan sahabat-sahabat lain..Sekian, Wassalam..



Bookmark and Share




  Member Information For AnaSolehahProfil   Hantar PM kepada AnaSolehah   Quote dan BalasQuote

myway
WARGA 5 BINTANG
Menyertai: 19.06.2006
Ahli No: 6655
Posting: 429
Dari: on the earth

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 20-08-10 08:47


insyaAllah sgalanya adalah benar jika berpandukan al-Quran dan Hadis which need us to find it on our own.
tak pun boleh refer kepada para alim ulama.
tapi kadang-kadang kita ni malas nak cari info tentang dajjal yang berpandukan sumber yang soheh al-Quran dan Hadis (sylah ni orangnya).
kita lebih suka dengar-dengar cerita dr org.
tak pasal2 kita pecaya yang dajjal tu macam raksasa yang sedang berlawan dengan ultraman kosmos.hihi.
[ Telah diedit oleh: myway pada 21-08-10 09:10 ]


Bookmark and Share




  Member Information For mywayProfil   Hantar PM kepada myway   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.055148 saat. Lajunya....