Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-11-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Manusia lahir ke dunia disambut dgn azan, manusia meninggalkan dunia diiringi solat, Alangkah singkatnya hidup ini hanya diantara azan dan solat.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: zahirahruslan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13718

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 36
Ahli: 0
Jumlah: 36




  Dari Galeri
assalamualaikum, bsama org kuat JK UUM insyaAllah bakal dilaksanakan bulan ogos..ukhwah fillah abadan abada.

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu


Petua Berharga
Topik: TIPS KESUBURAN UNTUK WANITA


Carian Forum

Moderator: Pengurusan, nur_kamar
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Petua Berharga
    »» TIPS KESUBURAN UNTUK WANITA

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 2 Of 2

Go To Page: 1 · 2

Oleh TIPS KESUBURAN UNTUK WANITA

nur_kamar
-{SERIKANDI BERJASA}-
Menyertai: 26.11.2008
Ahli No: 9438
Posting: 456
Dari: cheras

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 15-10-09 19:45


salam abby...

maaf lama tak jenguk seksyen jagaan sendiri

apa yang dr bagi... maka sesuai untuk jenis penyakit kita

makan dan ikut aturan yang dia beri sebetulnya


-----------------



Bookmark and Share




  Member Information For nur_kamarProfil   Hantar PM kepada nur_kamar   Quote dan BalasQuote

Sejadah_Usang
WARGA 2 BINTANG
Menyertai: 01.09.2009
Ahli No: 11304
Posting: 54
Dari: Subang Jaya

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 16-10-09 07:07


Salam

ohhhh baru saya tau...patulah saya belum hamil lagi mungkin sebab saya ni suka sangat minum nescafe dan selalu ambil pil tahan sakit. jazakallah ukhti


Bookmark and Share




  Member Information For Sejadah_UsangProfil   Hantar PM kepada Sejadah_Usang   Quote dan BalasQuote

zahrahpermata
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 10.09.2009
Ahli No: 11347
Posting: 39
Dari: perak

Perak   avatar


posticon Posting pada: 19-10-09 08:08


assalamualaikum..

bagus jugak untuk pengetahuan..kesihatan kena jaga.sejadah usang dah berapa lama kawin?ada kawan saya tu dah 5 tahun kawin tapi tak dapat juga anak..kasihan jugak tengoknya.macam-macam cara dah dibuatnya..tapi belum ada rezeki.badab dia agak berisi jugak lah..tapi kawan saya yang seorang ni, kurus..dah setahun lebih kawin tapi tak juga dapat baby...dia dok berjauhan....

saya sangat-sangat memahami orang yang lama kawin tak dapat baby...


Bookmark and Share




  Member Information For zahrahpermataProfil   Hantar PM kepada zahrahpermata   Quote dan BalasQuote

Sejadah_Usang
WARGA 2 BINTANG
Menyertai: 01.09.2009
Ahli No: 11304
Posting: 54
Dari: Subang Jaya

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 19-10-09 15:38


Pada 19-10-09 08:08 , zahrahpermata posting:

!!! QUOTE !!!

assalamualaikum..

bagus jugak untuk pengetahuan..kesihatan kena jaga.sejadah usang dah berapa lama kawin?ada kawan saya tu dah 5 tahun kawin tapi tak dapat juga anak..kasihan jugak tengoknya.macam-macam cara dah dibuatnya..tapi belum ada rezeki.badab dia agak berisi jugak lah..tapi kawan saya yang seorang ni, kurus..dah setahun lebih kawin tapi tak juga dapat baby...dia dok berjauhan....

saya sangat-sangat memahami orang yang lama kawin tak dapat baby...


Salam Zahrah

ALhamdulillah, dah dua tahun saya berkahwin. walaupun nak sangat anak tapi syukur sebab suami tak ada lah bersungut sangat. saya ni kurus tapi tak kurus sangat lah. insyaALLAH bulan depan nak buat treatment, harap menjadi. amin


Bookmark and Share




  Member Information For Sejadah_UsangProfil   Hantar PM kepada Sejadah_Usang   Quote dan BalasQuote

zahrahpermata
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 10.09.2009
Ahli No: 11347
Posting: 39
Dari: perak

Perak   avatar


posticon Posting pada: 20-10-09 08:54


salam.ye ke...2 tahun tu kira baru lagi...ada setengah orang yang dah lama kawin belum lagi dikurniakan akan. harap sejadah usang bersabar banyak-banyak disamping teruskan ikhtiar lain ye.masa mula-mula kawin dulu berharap sangat nak cepat dapat anak...alhamdulillah 8 bulan kemudian saya hamil.doa banyak-banyak ye...


Bookmark and Share




  Member Information For zahrahpermataProfil   Hantar PM kepada zahrahpermata   Quote dan BalasQuote

nurzatul
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 03.03.2008
Ahli No: 8349
Posting: 126
Dari: bumi Allah-jogjakarta

Perak   avatar


posticon Posting pada: 22-10-09 16:28


salamun alaik..

ana belum kawin..tapi nak jawab juga..hehe..
dulu kak ipar ana pun lambat dapat baby..da kawin dekat 2 tahun baru ada rezeki..
mula-mula dia stress jugalah sebab saudara-saudara yang kawin lagi lambat pun da dapat anak..lepas itu dia tanya lah pada mama dia berapa lama kawin baru dapat 1st baby?mama dia beritahu 2thn..lepas itu tanya mak ana sama juga 2thn..mungkin ada kaitn dengan keturunan kut..tapi pas 2thn mama dia dan mak ana dapat sampai 6 anak..hehe..lagipun 2 kan rezeki..ada yang cepat ada yang lambat..mungkin Allah bagi rezeki dari segi lain dulu..nanti baru dapat baby.. :-)


Bookmark and Share




  Member Information For nurzatulProfil   Hantar PM kepada nurzatul   Quote dan BalasQuote

Moderator: Pengurusan, nur_kamar
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Petua Berharga
    »» TIPS KESUBURAN UNTUK WANITA

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 2 Of 2

Go To Page: 1 · 2


Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.059969 saat. Lajunya....