Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 27-05-2020  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
BE STRONG ENOUGH TO CONTROL YOUR ANGER INSTEAD OF LETTING IT CONTROL YOU...
-- Mutiara Kata

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: harith
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13726

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 19
Ahli: 0
Jumlah: 19




  Dari Galeri
Assalamualaikum..nih la koi..gambo nih mase koi konvo diploma dulu..tak tau la sempat tak nak konvo degree lak...erm doakan ler yek

  Yang Masuk Ke Sini
citey: 19 hari yang lalu
harith: 33 hari yang lalu


Muslimah Kerjaya
Topik: seorang pendidik


Carian Forum

Moderator: Pengurusan, e-zah
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Muslimah Kerjaya
    »» seorang pendidik

Please Mendaftar To Post


Oleh seorang pendidik

najah_1424h
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 04.05.2003
Ahli No: 951
Posting: 32
Dari: setiu, terengganu

saudiarabia   avatar


posticon Posting pada: 30-06-07 11:54


ingin berkongsi cerita dan menjalinkan silaturrahim kepada yang berkerjaya sebagai pendidik terutamanya dan lain-lain kerjaya.
;-)


-----------------
teacherNajah


Bookmark and Share




  Member Information For najah_1424hProfil   Hantar PM kepada najah_1424h   Quote dan BalasQuote

acik
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 29.05.2003
Ahli No: 1532
Posting: 91
Dari: BUMI TUHAN YANG AGUNG

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 16-07-07 21:24


acik pun bakal seorang pendidika...semoga kita lebih redha dalam menjalankan tugas sebagai pendidik.


Bookmark and Share




  Member Information For acikProfil   Hantar PM kepada acik   Quote dan BalasQuote

acik
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 29.05.2003
Ahli No: 1532
Posting: 91
Dari: BUMI TUHAN YANG AGUNG

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 16-07-07 21:28


acik pun bakal seorang pendidika...semoga kita lebih redha dalam menjalankan tugas sebagai pendidik.


Bookmark and Share




  Member Information For acikProfil   Hantar PM kepada acik   Quote dan BalasQuote

acik
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 29.05.2003
Ahli No: 1532
Posting: 91
Dari: BUMI TUHAN YANG AGUNG

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 16-07-07 21:28


acik pun bakal seorang pendidika...semoga kita lebih redha dalam menjalankan tugas sebagai pendidik.


Bookmark and Share




  Member Information For acikProfil   Hantar PM kepada acik   Quote dan BalasQuote

najah_musla
WARGA RASMI
Menyertai: 21.08.2007
Ahli No: 7799
Posting: 8
Dari: Gunung Semanggol

Perak  


posticon Posting pada: 29-08-07 22:40


saya pun pendidik :-)


Bookmark and Share




  Member Information For najah_muslaProfil   Hantar PM kepada najah_musla   Quote dan BalasQuote

suterakasih
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 16.05.2003
Ahli No: 1300
Posting: 40
Dari: muar

Johor   avatar


posticon Posting pada: 03-09-07 12:03


cita-cita memang nak jadi cikgu math...tapi xkesampaian...
english sutera masa spm dulu...dapat 7...math moden dan add math skor
sekarang pengajaran dalam bahasa english...
sedihnya...

tapi sempat merasa jadi cikgu 2 bulan (ganti guru cuti bersalin)
hehe...


Bookmark and Share




  Member Information For suterakasihProfil   Hantar PM kepada suterakasih   Quote dan BalasQuote

najah_1424h
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 04.05.2003
Ahli No: 951
Posting: 32
Dari: setiu, terengganu

saudiarabia   avatar


posticon Posting pada: 17-09-07 12:31


tak kisah siapapun kita, yang penting laksanakan tugas dan amanah dengan sebaiknya kerana Allah jua.


Bookmark and Share




  Member Information For najah_1424hProfil   Hantar PM kepada najah_1424h   Quote dan BalasQuote

nadratul_uzma
WARGA RASMI
Menyertai: 19.09.2007
Ahli No: 7888
Posting: 8
Dari: senawang

morocco  


posticon Posting pada: 25-09-07 17:05


berilmu dan beramal kerana Allah...


Bookmark and Share




  Member Information For nadratul_uzmaProfil   Hantar PM kepada nadratul_uzma   Quote dan BalasQuote

NurQhazi
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 23.07.2007
Ahli No: 7738
Posting: 90

Perak  


posticon Posting pada: 02-10-07 13:31


mmm..qhazi duduk ajar budak tahun 6 dan 5,tapi tak ada masalah sangat.. mereka dah besar tapi yang jadi masalahnya darjah 2..mengajar sains pula tu..Qhazi tak ada masalah sangat dalam b.inglsh tapi bila qhazi cakap B.I mereka buat taktau saja..nak cakap b.m baru nak dengar,..dan Qhazi nak tahu cara terbaik nak tarik perhatian mereka ni.dah lah qhazi ni kecik so mereka buat taktau saja..tapi happy saja ajar mereka ni.. enjoy..


-----------------
"Wanita yang cantik tanpa peribadi yang mulia, umpama kaca mata yang
bersinar-sinar, tetapi tidak melihat apa-apa"


Bookmark and Share




  Member Information For NurQhaziProfil   Hantar PM kepada NurQhazi   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.063405 saat. Lajunya....