Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 10-04-2020  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Jangan buat esok, jika boleh dibuat hari ini

-- Abraham Lincoln

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Laurenjoy
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13724

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 26
Ahli: 0
Jumlah: 26




  Dari Galeri
assalammualaikum...
salam mawaddah dari ana... sambutlah  huluran ukhwah dari ana...

  Yang Masuk Ke Sini
citey: 7 hari yang lalu
Laurenjoy: 35 hari yang lalu
jackurban: 36 hari yang lalu
porkalwais: 36 hari yang lalu


Copy & Paste
Topik: Rahsia Tahi Lalat


Carian Forum

Moderator: Pengurusan
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Copy & Paste
    »» Rahsia Tahi Lalat

Please Mendaftar To Post


Oleh Rahsia Tahi Lalat

si_comel
WARGA 4 BINTANG
Menyertai: 22.12.2004
Ahli No: 4727
Posting: 185
Dari: putrajaya

KualaLumpur  


posticon Posting pada: 10-04-06 07:17


1. Di kepala sebelah kanan - terkabul cita-citanya
2. Di kepala sebelah kiri - sering menemui kesusahan
3. Ubun-ubun - kurang jujur
4. Pusar - cerdas,tangkas dan tekun
5. Di Kening kanan - cergas dan cekap
6. Di kening kiri - cergas dan sopan santun
7. Sudut mata kanan luar - baik budi, ramai yang cinta
8. Sudut mata kanan dalam - disayangi suami atau isteri
9. Biji mata kanan - suka serong dan pembohong
10. Biji mata kiri - pembohong tapi baik hati
11. Di alis kanan - baik hati, suka menolong
12. Di alis kiri - ramai yang suka
13. Di pipi kanan - ramai teman
14. Di tengah-tengah pipi kanan - ramai yang suka
15. Di tengah-tengah pipi kiri - ramai kawan
16. Pada hidung - banyak rezeki
17. Pada batang hidung - banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
18. Bibir atas kanan - banyak rezeki dan pandai
19. Bibir atas kiri - ramai kawan, baik hati
20. Bibir bawah kanan - disegani orang, ramai yang suka
21. Bibir bawah kiri - pandai bicara, tak mudah kalah
22. Hujung mulut kanan - kecil rezeki, tak mudah kalah
23. Hujung mulut kiri - suka berpoya-poya
24. Dagu bawah kanan - jujur dan baik hati
25. Dagu bawah kiri - bijaksana, berbudi luhur
26. Leher kanan - cerdas, jujur, berani menderita
27. Leher kiri - cerdas dalam segala hal dan banyak pengetahuan
28. Leher ditengah - tercapai apa yang dicita
29. Di bahu kanan - cermat dalam mengambil keputusan dan banyak tanggungan
30. Di bahu kiri - suka kerja keras, banyak tangungjawab
31. Di dada kanan - dapat mengatasi masalah
32. Di dada kiri - berani, jujur dan sabar
33. Tetek kanan - baik hati, pendiam dan simpan rahsia
34. Tetek kiri - ramai kawan, setia pada suami atau isteri
35. Di punggung kanan - pendiam, simpan rahsia
36. Di punggung kiri - lambat, kurang agresif
37. Di perut bawah kanan - banyak rezeki, suka memberi maaf
38. Di perut bawah kiri - baik hati, tenang hidupnya
39. Pinggang kanan - sayang pada isteri atau suami
40. Pinggang kiri - disayangi oleh isteri atau suami
41. Di jari telapak tangan kanan - banyak rezeki tapi boros
42. Di jari telapak tangan kiri - banyak rezeki, menyimpan
43. Lengan kanan - setia dan taat pada atasan
44. Lengan kiri - menepati janji dan suka kerja
45. Siku tangan kanan - kuat hendak memiliki kekayaan
46. Siku tangan kiri - baik hati, suka menolong
47. Ketiak kanan - menyimpan rahsia
48. Ketiak kiri - jujur, banyak yang cinta
49. Pergelangan tangan kanan - boros, suka bersukaria
50. Pergelangan tangan kiri - dapat berpangkat
51. Pangkal peha kanan - kemahuan kuat
52. Pangkal peha kiri - suka kerja apa saja
53. Kemaluan kanan atau kiri - baik, suka senggama (bersetubuh)
54. Di kepala kemaluan - bakal beristeri dua
55. Betis kanan - suka berpoya, boros
56. Betis kiri - tidak suka menganggur
57. Tumit kanan - jujur, banyak kawan
58. Tumit kiri - baik budi
59. Di telapak kaki kanan - tidak mudah mengeluh
60. Di telapak kaki kiri - baik budi pekertinya
61. Lutut kanan - bersifat tidak peduli, tidak mahu berusaha
62. Lutut kiri - kurang berusaha


Bookmark and Share




  Member Information For si_comelProfil   Hantar PM kepada si_comel   Quote dan BalasQuote

naj_jieha
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 23.12.2005
Ahli No: 6124
Posting: 88
Dari: di hadapan komputer

japan  


posticon Posting pada: 22-08-06 11:20


ada lagi tak?
macam sikit sangat juga!


Bookmark and Share




  Member Information For naj_jiehaProfil   Hantar PM kepada naj_jieha   Quote dan BalasQuote

fayyzah
WARGA 4 BINTANG
Menyertai: 07.12.2005
Ahli No: 6029
Posting: 155
Dari: Johor-HomeSweet Home-Depan PC

japan  


posticon Posting pada: 22-08-06 19:35


najihah ni nak kat mana lagi... hehe..rasanya semua dah ada... adik ana ada kat atas kepala di sebalik celah-celah rambut. ..pelik kan..


Bookmark and Share




  Member Information For fayyzahProfil   Hantar PM kepada fayyzah   Pergi ke fayyzah's Website   Quote dan BalasQuote

redgirl
WARGA 1 BINTANG
Menyertai: 28.03.2007
Ahli No: 7461
Posting: 30

blank  


posticon Posting pada: 28-03-07 01:59


bibir atas kanan -banyakrezeki,pandai                                                    
bibir atas kiri - ramai kawan, baik hati
bibir bawah kanan - disegani orang, ramai yang suka            
bibir bawah kiri - pandai bicara, tak mudah kalah
leher kanan - cerdas, jujur, berani menderita            
leher kiri - cerdas dalam segala hal dan banyak pengetahuan
leher di tengah - tercapai cita-cita                                                
biji mata kanan - suka serong dan pembohong
biji mata kiri - pembohong tetapi baik hati                         hujung mata kanan - baik hati, sopan santun, cerdas
hujung mata kiri - baik budi, murah rezeki                                    
punggung kanan - agak mengalami kesulitan
punggung kiri - malas dan suka duduk                    
betis kanan - suka berhibur, boros                                                                
betis kiri - rajin,tidak suka menganggur                    
lutut kanan - bersikap tidak peduli dan tak mahu berusaha                                    
lutut kiri - kurang kuat berusaha                                                            
kepala sebelah kanan - terkabul cita-cita
kepala sebelah kiri - sering menemui kesusahan                        kepala sebelah belakang - jujur, sabar dan tekun
kening kanan - cerdas dan cekap                                                                    
kening kiri - cerdas, sopan santun
tengah kening - keras hati, berani segala hal                         hujung mulut kanan - kecil rezeki, tak mudah kalah
hujung mulut kiri - suka berpoya-poya                                                    
ketiak kanan - dapat menyimpan rahsia
ketiak kiri - jujur, banyak yang cinta                            pergelangan kaki kanan - suka berpergian (keluar rumah)
pergelangan kaki kiri - kehendak kuat                
batang hidung - banyak dicintai orang dan dapat menjadi kaya
pada hidung - banyak rezeki                                                                    
dagu bawah kanan - jujur dan baik hati
dagu bawah kiri - bijak sana dan berbudi luhur                         kemaluan kanan - atau kiri baik, suka senggama
di kepala kemaluan (lelaki) - bakal beristeri 2                                            
tumit kanan - jujur dan banyak kawan
tumit kiri - baik budi                                                                                     alis kanan - suka menolong, baik hati
alis kiri - ramai yang suka                                                                            
pangkal peha kanan - kemahuan kuat
pangkal peha kiri - suka kerja apa pun                                                
telapak kaki kanan - tak mudah mengeluh
jari kaki kanan - suka menolong                                                        
jari kaki kiri - berbudi, suka berbuat baik
bahu kanan - cermat dalam membuat keputusan, banyak tanggungan
bahu kiri - suka kerja keras, banyak tanggungjawab
buah dada kanan - baik hati, pendiam,simpan rahsia            
buah dada kiri - ramai kawan, setia pada pasangan
lengan kanan - setia dan taat pada atasan                                                    
lengan kiri - menepati janji dan rajin
pipi kanan - ramai teman                                                                             tengah2 pipi kanan - ramai yang suka
tengah2 pipi kiri - ramai teman                                                                                     ubun-ubun - kurang jujur
pusat - cerdas, tangkas, tekun                                                        
pusat bahagian kanan - sejahtera dalam hidup
pusat bahagian kiri - beroleh kemuliaan                                     pinggang kanan - sayang pada pasangan hidup
pinggang kiri - disayang pasangan hidup                                        
telapak kaki kanan - tidak mudah mengeluh
telapak kaki kiri - baik budi pekertinya                                
siku tangan kanan - kuat ingin memiliki kekayaan
siku tangan kiri - baik hati, suka menolong                                 jari tangan kanan - serba beroleh keuntungan
jari tangan kiri - serba baik bekerja                                
jari telapak tangan kanan - banyak rezeki tapi boros
jari telapak tangan kiri - banyak rezeki dan cermat             pergelangan tangan kanan - boros, suka bersukaria
pergelangan tangan kiri - dapat berpangkat                
perut bawah kanan - banyak rezeki, suka memberi maaf
perut bawah kiri - baik hati, tenang hidupnya                
sudut mata kanan dalam - disayang suami atau isteri
sudut mata kiri dalam - tidak mudah dilupakan pasangan
sudut mata kanan luar - baik budi, ramai yang cinta
pelipis kiri - murah rezeki, dapat jadi kaya                                        
pelipis kanan - serba berhasil dalam usaha
kelopak mata kanan atas - baik hati, ramah, berjaya         kelopak mata kiri atas - baik budi, ramai yang suka
kelopak mata kanan bawah - agak malas                
kelopak mata kiri bawah - agak bodoh, kurang bijaksana


-----------------
peminat setia merah
[ Telah diedit oleh: redgirl pada 28-03-07 02:02 ]


Bookmark and Share




  Member Information For redgirlProfil   Hantar PM kepada redgirl   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.062684 saat. Lajunya....