Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 10-04-2020  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya...

-- Hukama'

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Laurenjoy
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13724

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 28
Ahli: 0
Jumlah: 28




  Dari Galeri
salamukhuwah fillah

  Yang Masuk Ke Sini
citey: 7 hari yang lalu
Laurenjoy: 35 hari yang lalu
jackurban: 36 hari yang lalu
porkalwais: 36 hari yang lalu


Ringan
Topik: seorang gadis


Carian Forum

Moderator: Pengurusan, e-zah
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Ringan
    »» seorang gadis

Please Mendaftar To Post


Oleh seorang gadis

maricella
{ SRIKANDI }
Menyertai: 17.04.2003
Ahli No: 48
Posting: 390
Dari: gemas, negeri 9

NegeriSembilan   avatar


posticon Posting pada: 26-04-03 19:11




Seorang gadis membawa teman lelaki barunya yang berasal dari bandar pulang ke kampung untuk bertemu dengan neneknya.Setibanya ke rumah, si gadis terus meluru masuk ke dapur dan memeluk neneknya. Lupa tentang teman lelakinya yang masih di ruang tamu, si gadis tersebut terus berbual dengan neneknya.Teman lelakinya terus duduk di ruang tamu, sambil menantikan kekasihnya di dapur dia terpandang semangkuk kecil kacang badam dan gajus di atas meja. Bosan menunggu, diapun terus mangambil sebutir kacang, lalu
memakannya.. setengah jam kemudian.. habis semangkuk kacang itu dimakannya!Si gadis setelah puas berborak dengan neneknya baru teringat yang teman lelakinya masih berada di ruang tamu. Lalu dia dan neneknya baik ke ruang tamu..
"Nenek, inilah teman lelaki saya yang katakan tadi.., Yang, minta maaf lupa nak kenalkan dengan nenek tadi," kata si gadis..

"Tak mengapa, saya pun nak minta maaf dengan nenek, habis semangkuk kacang nenek saya habiskan.." kata pemuda itu pula.

"Itulah cu, cucu-cucu nenek ini suka berikan nenek coklat kacang, tapi nenek ni bukannya ada gigi, jadi nenekpun hisaplah coklat tu sampai habis, kacangnya nenek letakkanlah dalam mangkuk tu..."


Bookmark and Share




  Member Information For maricellaProfil   Hantar PM kepada maricella   Quote dan BalasQuote

hurulain
WARGA 5 BINTANG
Menyertai: 17.04.2003
Ahli No: 16
Posting: 313
Dari: Bumi Allah

singapore   avatar


posticon Posting pada: 26-04-03 19:47


kesianlah lelaki,rupanya dia makan kacang bekas hisapan nenek tu ye? hihik..


Bookmark and Share




  Member Information For hurulainProfil   Hantar PM kepada hurulain   Quote dan BalasQuote

Nabilah
WARGA 4 BINTANG
Menyertai: 17.04.2003
Ahli No: 37
Posting: 241
Dari: PeYrOcK....;)

Perak   avatar


posticon Posting pada: 30-04-03 17:06


Kesian kat lelaki tu kan?dah la terpaksa tunggu perempuan tu lama-lama,makan kacang pulak bekas hisapan nenek tu ...


Bookmark and Share




  Member Information For NabilahProfil   Hantar PM kepada Nabilah   Quote dan BalasQuote

hidayah_saibi
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 25.09.2007
Ahli No: 7909
Posting: 75
Dari: UUM/PERAK BUMI BERTUAH

Perak  


posticon Posting pada: 29-10-07 14:06


sayangilah nenek anda walaupun dia tak ada gigi :-D :-P :-D


-----------------
"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan pada wajah dan pakaian..."
[ Telah diedit oleh: hidayah_saibi pada 29-10-07 14:09 ]


Bookmark and Share




  Member Information For hidayah_saibiProfil   Hantar PM kepada hidayah_saibi   Quote dan BalasQuote

acik
WARGA 3 BINTANG
Menyertai: 29.05.2003
Ahli No: 1532
Posting: 91
Dari: BUMI TUHAN YANG AGUNG

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 29-10-07 23:47


moral of the story

jangan berbuat sesuatu tanpa minta izin atau tanpa bertanye..yang penting jangan makan sembarangan..makanan akan jadi darah daging kita..so kena berhati-hati
:p


Bookmark and Share




  Member Information For acikProfil   Hantar PM kepada acik   Quote dan BalasQuote

addinul_huda
WARGA RASMI
Menyertai: 26.10.2007
Ahli No: 8001
Posting: 11
Dari: johor bahru

Johor   avatar


posticon Posting pada: 31-10-07 13:58


hehehe...lawak...betul-betul...bertanya lah dulu sebelum makan...


Bookmark and Share




  Member Information For addinul_hudaProfil   Hantar PM kepada addinul_huda   Quote dan BalasQuote

Iman92
WARGA RASMI
Menyertai: 03.12.2008
Ahli No: 9492
Posting: 15
Dari: selangor

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 05-12-08 13:06


Dalam hidup ini kita mesti sentiasa berhati-hati.Oleh itu kalau nak makan di rumah orang mintalah izin tuannya dahulu.


Bookmark and Share




  Member Information For Iman92Profil   Hantar PM kepada Iman92   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.061508 saat. Lajunya....