Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 30-04-2017  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Untuk berfikir adalah mudah. Bertindak agak susah. Yang lebih susah ialah bertindak mengikut apa yang anda fikirkan

-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: hanysue
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13689

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 5
Ahli: 0
Jumlah: 5




  Dari Galeri
Wanita jelita abad ini....

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu


Luahan Hatiku
Topik: Kes 2 beradik mohon murtad


Carian Forum

Moderator: Pengurusan, limah
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Luahan Hatiku
    »» Kes 2 beradik mohon murtad

Please Mendaftar To Post


Oleh Kes 2 beradik mohon murtad

limah3
WARGA RASMI
Menyertai: 18.07.2012
Ahli No: 13515
Posting: 12

blank   avatar


posticon Posting pada: 20-07-12 09:17


assalamualaikum semua selamat sejahtera selamat menyambut ramadhan al mubarak. semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun lepas. tadi kak limah terbaca kat akhbar kes 2 beradik nak keluar islam. Ya ALLAH macamana boleh jadi macam tu ya. Dijauhkan lah dari kaum keluarga kak limah. zaman2 sekarang ni macam-macam perangai. orang bersyukur yang amat sangat dilahirkan islam dia tak. is...is..is

bila dengar macam ni kak limah terasa takut sangat. tu sebab kak limah sekolah kan anak kat sekolah agama penuh. biarlah kak limah tungkus lumus cari duit janji akhlak mereka terjamin insyallah. memang betul tak semestinya baik tapi at least dia tahu islam tu agama yang betul kan....

ni semua terpengaruh dari media masa. tu sebab dengan anak-anak kak limah buat masa ni kak limah haramkan dengar lagu dari radio lain selain dari IKIM. tapikan memanglah payah nak mendidik mereka sebab kita juga kena ikut serta.

alhamdullilah buat masa ni mereka nampaknya positif terhadap agama.berbalik pada cerita tadi bagaimana mereka rasa ya. tak takut ke? mak ayah mereka macamana agaknya? kak limah harap tak ada lagi kes macam ni berlaku lagi lah hendaknya. :jangan:

adakah ini symtom2 akhir zaman? :berfikir:


Bookmark and Share




  Member Information For limah3Profil   Hantar PM kepada limah3   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.049472 saat. Lajunya....