Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-09-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Membantu orang yang terlanda kesukaran dan menghiburkan orang di dalam kesusahan bererti menebus dosa-dosa besar
--
Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: lysazae
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13715

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 29
Ahli: 0
Jumlah: 29




  Dari Galeri
hai semua, salam perkenalan dr saya....

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 18 jam, 55 minit yang lalu
uzmawahida: 8 hari yang lalu
fayyzah: 20 hari yang lalu
bintanghatee: 27 hari yang lalu


Luahan Hatiku
Topik: Rahsia sulit perempuan yang kaum adam boleh tau melalui pandangan....!!!


Carian Forum

Moderator: Pengurusan, limah
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Luahan Hatiku
    »» Rahsia sulit perempuan yang kaum adam boleh tau melalui pandangan....!!!

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 4 Of 4

Go To Page: 1 · 2 · 3 · 4  
Jump To Page:

Oleh Rahsia sulit perempuan yang kaum adam boleh tau melalui pandangan....!!!

Faradilla
WARGA RASMI
Menyertai: 05.12.2009
Ahli No: 11668
Posting: 4
Dari: Sarawak

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 09-12-09 02:51


Takut pula jadinya lepas baca hal ni... Macam ni mesti berjubah, berstokin, berpurdah sentiasa.


Bookmark and Share




  Member Information For FaradillaProfil   Hantar PM kepada Faradilla   Quote dan BalasQuote

nur_kamar
-{SERIKANDI BERJASA}-
Menyertai: 26.11.2008
Ahli No: 9438
Posting: 456
Dari: cheras

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 09-12-09 08:21


Pada 29-11-09 12:42 , assiddiq posting:

!!! QUOTE !!!

Tengok Perut? Ni cuma fakta saja kan?



FAKTA ni maknanya kenyataan... Kalau AUTA maknanya penipuan :-P :sopan: :welcome:

adik-adik.... cuba tanya pakcik google... 'perut boroi lelaki' mesti ada jawapan di situ

apa pun biarlah nak menutup aurat - berstokin tebal berpurdah bagai kerana kewajipan ke atas muslimah dari ALLAH.. bukan kerana pandangan LELAKI. dah salah tu! :jangan: :jangan: :oops: lelaki ni pakai lah cara mana sekalipun, ada sahaja yang akan menarik mereka 'terberkenan' kat kita. waima menutup satu badan dengan KARPET pun~~~~


-----------------



Bookmark and Share




  Member Information For nur_kamarProfil   Hantar PM kepada nur_kamar   Quote dan BalasQuote

limah
::PENGURUS AKTIVITI::
Menyertai: 20.08.2009
Ahli No: 11210
Posting: 367
Dari: shah alam

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 10-12-09 14:55


Assalamualaikum nak mencelah sikit. betul ke tak . tak taulah tapi akak perasan. lelaki bujang dia tak pakai cincin tapi lelaki dah kawin dia akak pakai cincin. betul ke atau kebetulan. :berfikir:


Bookmark and Share




  Member Information For limahProfil   Hantar PM kepada limah   Quote dan BalasQuote

Moderator: Pengurusan, limah
Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my Indeks Forum
  »» Luahan Hatiku
    »» Rahsia sulit perempuan yang kaum adam boleh tau melalui pandangan....!!!

Please Mendaftar To Post

Mukasurat 4 Of 4

Go To Page: 1 · 2 · 3 · 4  
Jump To Page:


Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 


-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.052409 saat. Lajunya....