Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 18-07-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Kejayaan sebenar adalah terletak pada tidak pernah jatuhnya seseorang....tetapi manusia mana yang tidak pernah melakukan kesalahan. Oleh itu kejayaan yang sebenar-benarnya adalah kesanggupan tegak kembali pada setiap kali jatuh...

-- Seminar

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: rainerjons
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13713

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 19
Ahli: 0
Jumlah: 19




  Dari Galeri
Assalamualaikum semua

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 1 hari, 16 jam, 41 minit yang lalu
rainerjons: 14 hari yang lalu
rainersmith: 25 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> kakyong


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nana kajang annass


kakyong
[294 x 400 jpg]

Dihantar olehkakyong
TarikhJun 07 2003
Hits5454
Undian2
Rating3

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum muslimah semua...:)...Sahabat kakyong ni dah tunaikan niatnya....muslimah yg lain bila lagi?...heheheh...kakyong yg baju merah.
Keterangan: Assalamualaikum muslimah semua...:)...Sahabat kakyong ni dah tunaikan niatnya....muslimah yg lain bila lagi?...heheheh...kakyong yg baju merah.

Komen yang telah dihantar
prettybikrah
(2003-06-07)
salam ukhwah dr tni...
minah arab
(2003-06-07)
salam mahabbah kakyong......kakyong ni tanya kita....kakyong tu bila lagi? hehehe.....
wardatul jannah
(2003-06-07)
w'salam kak yong....diharap kak yong dirahmati Allah selalu.....
ida01
(2003-06-07)
salam ukhuwahfillah untuk kak yong,manis orgnyer.
kakyong
(2003-06-08)
selamat meneruskan ukhwah yg ada ye....:D
Hajar
(2003-06-08)
Salam Ukhwahfillah dari saya juga buat kakyong...:-)A'ah betullah kata minah_arab, kak yong bila pulak??:-)
kakyong
(2003-06-09)
amboi..semua tanya kakyong balik erk...erm..kakyong x pasang niat lg..eheheh
mardhiah12
(2003-06-09)
assalamu`alaikum, kakyong, kalau dah ada tu, jgn pula tangguhkan :D
afiza ahmad
(2003-06-09)
hee...bila ekk
suatumasa
(2003-06-10)
ermm inilah k.yong...salam ukhwah...
Hanan
(2003-06-10)
salam harmonis dr saya..
nur indah
(2003-06-11)
assalamu'alaikum kak yong... hehe, ni le dia kakak fizah ek?? salam ukhuwwah dari kite... :))
kakyong
(2003-06-11)
wsalam semua...Salam sayang buat semua....:)
afiza ahmad
(2003-06-11)
Ha'ah kak kaei wehh..hehhe..
nad
(2003-06-12)
salam perkenalan utk k yong :)
kakyong
(2003-06-18)
selamat meneruskan ukhwah yg ada.....wassalam
anak perak
(2003-06-21)
eheh...assalamua'laikum kak yong
sweet darling
(2003-06-23)
a'kum.salam ukhuwah fillah!
mujahidahsolihah
(2003-06-28)
hai salam ukhuwwah dr ore klate..membgnlah bersama islam
wida smiley
(2003-06-30)
eh..kak yong..ingat lagi tak rahsia kiter..jgn bitau sesaper tau...
kakyong
(2003-07-01)
rahsia?...apa erk?..oohh...okeh....hihihihih....
hajidah aiman
(2003-07-15)
Assalamu'alaikum kakyong...salam ukhuwah :)
haidie-hairie
(2003-07-24)
salam ukhuwah fillah
white cotton
(2003-08-09)
salam ukhwah...
Ms Nik
(2003-08-13)
salam ukhwah kak yong...kat sebelah tu saper...???
jailul manshudah
(2003-08-16)
ooo dirikan masjid yer.....
kakyong
(2003-08-28)
salam ukhwah fillah semua...kat sblh yg baju ptih tu sahabat baik akyong yg dirikan masjid...:)
sumaiyyah
(2003-08-28)
assalamualaikum kak yong..saya yg call aritu :). harap dapat berjumpa.
haidie-hairie
(2003-09-03)
a`kum salam ukhuwah fillah dari saya ....... (*_*)....comelnya akak ana ni
ilasuhaila
(2003-09-04)
as'kum kak yong..alahai cutenyer dier..salam perkenalan dr ana..semoga sentiasa dlm rahmatNya..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-09-19)
Kak yong dah bina masjid ka?? Dengan sapa.. Tak tau pun..
kathirianz
(2003-09-20)
bukan kakyong lah..kawannye..:)
Kakyong
(2003-09-23)
kawan kakyong la Musafir_Sayyaf...bukan kakyong...InsyaAllah nak dpt cahaya mata pun Syawal ni...:)
sarahnur
(2004-08-19)
ha...dah jumpe pun kakYong...!!..hehhehe...amik berkat tu..tak lama lagilah tu..hehe
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
syafakillah
(2005-08-10)
salam ukhuwah dari ana,moganya kita semua sudah allah tetapkan siapakah gerangan putera pilihan hati kita.
sharifah munawwirah
(2005-11-13)
Ni siapa yang nak kahwin ini?
ctaja83
(2007-05-21)
Assalamualaikum.... Hai awak.... Salam Ukhwah untuk awak....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.08097 saat. Lajunya....