Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-07-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Adakalanya kita perlu menangis, supaya kita tahu bahawa hidup ini bukan sekadar untuk ketawa dan adakalanya kita perlu ketawa supaya kita dapat menilai betapa mahalnya harga setitis air mata.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: rainerjons
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13713

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 31
Ahli: 0
Jumlah: 31




  Dari Galeri
cikgu syah_solehah

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu
rainerjons: 17 hari yang lalu
rainersmith: 28 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> nur tinta


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
shieda airmata kasih


nur tinta
[98 x 142 JPG]

Dihantar olehnur_tinta
TarikhMay 13 2003
Hits5440
Undian9
Rating6.22222

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum...


Assalamualaikum pembuka bicara,
buat sahabat muslimah semua,
nur_tinta kini senyum tertawa,
melihat gambar sendiri rupanya :)
Keterangan: Assalamualaikum... Assalamualaikum pembuka bicara, buat sahabat muslimah semua, nur_tinta kini senyum tertawa, melihat gambar sendiri rupanya :)

Komen yang telah dihantar
kaklong
(2003-05-13)
ooo...ni rupanya nur_tinta
Hajar
(2003-05-13)
Salam Ukhwah dari saya juga... :-)
hurulain
(2003-05-13)
hai..nur_tinta...manjanya posing..salam mahabbah fillah..
nur tinta
(2003-05-14)
:) assalamualaikum semua... ye ker posing manja..? alamak bahaya nie... mm kena tukar pos ler lain kali :)
anak perak
(2003-05-14)
eheh...salam ukhwah jg
minah arab
(2003-05-14)
salam mahabbah buat awak....
ida01
(2003-05-14)
salam sayang dari ida untuk kak nur.hehehe.comei comei
baiduri aiman
(2003-05-14)
oo..ni lah kak nur_tinta erk..salam mawaddah kak..
nur tinta
(2003-05-15)
:):)
nur tinta
(2003-05-15)
:) assalamualaikum semua...mm salam sayang dari akak juga buat semua sahabat di sini..... jgn nakal2 tau ;)
airmata kasih
(2003-05-15)
a;kum....salam persahabatan dari saya....umur berapa?
nur indah
(2003-05-15)
assalamu'alaikum adikku.... ooo, ni le dia ye rupanye... ayu posing tu... :))
nur tinta
(2003-05-16)
Umur..? ;) well 21....:):D
azzahrawi
(2003-05-16)
a'kum akak.salam ukhwah fillah dari saya....
ateh imtiaazz
(2003-05-16)
salam ukhuwwah..camner boleh jadi bulat tuh..gambaq dlm terowong eh?hehe gurau jer...jgn marah!!
nur tinta
(2003-05-16)
wa'alaikumusalam azzahrawi..., mmm ateh, tu bukan dalam terowong, tapi dalam geluk air..
nur tinta
(2003-05-16)
masa tu pak belalang nak carik gadis terAYU..so keluarlah bambar tu kui kui kui
nawwal
(2003-05-17)
assalamualaikum kak...rindu la kat akak!!!nanti dah tak leh nak chat dah ngan akak..
nur tinta
(2003-05-17)
wsalam... kenapa nawwal...? dah dapat ke UIAm??? tahniah :)
permaisuri hati ku
(2003-05-18)
assalamualaikum ...
nur tinta
(2003-05-19)
wsalam zahra.....
sweet darling
(2003-05-22)
a'kum.salam ukhuwwah dr sweet_darling.nice chat!
nur tinta
(2003-05-26)
wsalam salam ukhwah juga dari akak buat angah...
sweet darling
(2003-05-27)
hehehehe...slalu jumpa dlm YM kan?
nur tinta
(2003-05-28)
iyer angh... selalu yang akan memberikan kenangan yang indah dan memori yang lama ;)
sweet darling
(2003-06-01)
a'kum.ewah kak lin,bermadah la pulak.akak mmg terer bab sastera nie
anak perak
(2003-06-06)
eheh...salam ukhwah jg
nur tinta
(2003-06-11)
salam ukhwah jugak... mekasih anak_perak
mujahidah2311
(2003-06-19)
assalamualaikum..salam ukhwah...comelnye akak nih
nur tinta
(2003-06-27)
wsalam mujahidah.. alamak jgn ler puji lebih2 malu :">
nurkamar
(2003-07-04)
assalamua'laikum :):). bila la. gaknye kumpulan anak "angah' ni nak bersua :):)
nur tinta
(2003-09-08)
wa'alaikumusalam dan assalamualaikum kembali..kumpulan angah..?? maaf nurkamar kak tinta tak faham :):)
nur tinta
(2003-09-08)
assalamualaikum pembuka bicara, buat semua sahabat muslimah, hati merindu tidak terkata, berita kukirim te
nur tinta
(2003-09-08)
alamak tak habis plak...!!
istisafa
(2003-10-03)
salam perkenalan buat adik nur_tinta... comelnya dia..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-10-27)
Assalamualaikum ya ukhtah!! hai kak.. salaam ukhwah dr ana, Sharifah.. akak.. ada problah.. tak reti nak hantar gambar.
nur tinta
(2003-11-05)
:):) assalamualaikum....salam perkenalan jugak buat kanda istisafa serta dinda musafir..moga kalian dalam rahmat Allah
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
hayat82
(2006-08-08)
nur tinta... suka menulis ye..?!

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.038131 saat. Lajunya....