Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-10-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Sempurna ilmu kerana aqal , sempurna agama kerana taqwa , sempurna amal kerana niat dan sempurna kehormatan kerana wibawa ..

-- Hukama'

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: querida
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13716

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 18
Ahli: 0
Jumlah: 18




  Dari Galeri
salam ukhwah dariku...

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 23 jam, 50 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> sufi indah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
suterakasih85 adyssa


sufi indah
[400 x 300 jpg]

Dihantar olehsufi_indah
TarikhDec 10 2005
Hits4500
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..
Keterangan: Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..

Komen yang telah dihantar
istisafa
(2005-12-13)
baru pertama kali dengar pepatah ni.. menarik juga.. kesimpulannya: jangan beli biskut oreo perasa coklat.. :)
sufi indah
(2005-12-13)
dalam benor maksudnya kan.....;-)
istisafa
(2005-12-16)
betul tu, dalam sungguh maknanya..
AZURA ANAKMAMI
(2006-02-11)
amboii sedapnye pepatah..sesedap biskut oreo ihikss
sufi indah
(2006-02-16)
ihiikk..ihikk....
Qamarina
(2010-02-10)
biskut pun biskut lah dek non asalkan jangan pekik macam tarzan oreo to dah lah

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.047013 saat. Lajunya....