Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 13-11-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
WANITA DICIPTAKAN BUKAN DARIPADA TULANG RUSUK ATAS UTK MEMERINTAH, BKN DARIPADA RUSUK BAWAH UTK DIPIJAK, TETAPI TERLETAKNYA RUSUK ITU DI BHGN DADA & BERDEKATAN DGN TGN BERMAKNA TGN YG MEMBELAI & HATI YG MEMPUNYAI PERASAAN & KASIH SYG.
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Sufiahadnan74
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13717

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 29
Ahli: 0
Jumlah: 29




  Dari Galeri
gambar ni semasa saya berada di office..:)

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 20 jam, 2 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> afiza ahmad


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
minah arab marlina sakura


afiza ahmad
[273 x 304 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhApr 28 2003
Hits8979
Undian4
Rating8.75

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Inilah Fizah dalam uniform. Mereka memanggilnya Chef Fizah...
Keterangan: Inilah Fizah dalam uniform. Mereka memanggilnya Chef Fizah...

Komen yang telah dihantar
suatumasa
(2003-04-29)
Dah la lawa...pandai plak di dapur tu.Mmg kenalah kan Fizah.Salam ukhwah..:-)
iErA
(2003-04-29)
assalamualaikum wrt wbt... salam ukhuwahfillah dari Eira...ni kak fizah yg pakai nick haruman raihan tu ker...
Ainul Mardhiah
(2003-04-30)
ha'ah... itulah dia haruman_raihan... :)
minah arab
(2003-04-30)
wah...hebat....mesti boleh jadi ister yg solehah ni.....salam mahabbah....
shiFa
(2003-04-30)
apa tu chef fizah pegang..? macam ketam jer...
ida01
(2003-04-30)
alhiiiiiii kak fizah ku sayang.hehe rindunyer kat akak.dah lame tak borak.kn?
hurulain
(2003-05-01)
alahai...comelnya chef fizah..umo berapa ni?
nabilah
(2003-05-01)
Ketam ke?nampak cam bunga je....
Hanan
(2003-05-01)
bila nak bawak kek coklat fizah... hehe
hub addin
(2003-05-03)
salam ukhwah fillah....bila dapat rasa masakan chef fizah ni...???
puteri aina
(2003-05-04)
ader resepi tue boleh ler kongsikan?bile lak nak ajar masak? :)
nur indah
(2003-05-05)
wah.. wah... chef kite ni... masak sedap2 tau!!! :P
sayasarah
(2003-05-05)
a'kum wuish kalah chef wan...
Noorul Adha
(2003-05-08)
Wa.. sempat lagik berposing tu! Hihihik... jgn marah kak! V(^o^)/
qaulah atrah
(2003-05-11)
bolehlah qaulah makan sedap x2.. jgn lupe kak... utk ari ibu yg bakal tibe nie, buat kek utk qaulah 1..
qaulah atrah
(2003-05-11)
akak kasi diskaun kat qaulah 100 %.. mesti qaulah beli..
ateh imtiaazz
(2003-05-16)
salam kak.. mintakresepi.. takpun jemput jer kami..pree of charge sure serbu..kekekek
MencariSinar
(2003-05-22)
Assalamualaikum dari ana..cutenya...
hajidah aiman
(2003-06-10)
Assalamu'alaikum...fiza,salam ukhuwah...akak nak rasa jugak kek coklat... :)
maira
(2003-06-12)
tak lame lagik jadilah chef two yerk!
afiza ahmad
(2003-06-15)
w'salam...hehhe..pape pon leh jadi..:P
mardhiah12
(2003-06-19)
kahwin ke? ye dak fiza kan :P..kahwin pun leh jadi jugak dlm masa 2 tahun nih. akak dulu setahun jer, ekek
afiza ahmad
(2003-06-19)
Iskk..sabor je la fiza..tak cukup umur lagi la kak hehe
mujahidah2311
(2003-06-19)
assalamualaikum kak fizah....kak! mintak resepi teppanyaki...
mujahidah2311
(2003-06-19)
satu lagi,skaff merah tu ape dia?exacutive @ sous [email protected] de [email protected]?saya cuma colour putih lagi.
afiza ahmad
(2003-06-22)
ekekke..tu kat hotel uitm jee..takde pape pun skaf tu
mujahidah2311
(2003-06-25)
kak fizah uitm shah alam ke?rasa saya la benda yg akak pegang tu sotong utk buat garnishing kan?
afiza ahmad
(2003-06-25)
ehh itu bukan sotong dik, tu hard dough yg dibuat arca hiasan..
mujahidah2311
(2003-06-26)
ha'ah kak..silap plak...bhn dia hanya tepung,garam,air ngan bhn kimia tu(x tau nama )..btul kan kak?
afiza ahmad
(2003-06-28)
bahan dia cam buat roti jee..
sweet darling
(2003-07-03)
a'kum.salam ukhuwwah buat kak fizah.ingat kiter lg?
afiza ahmad
(2003-07-03)
w'salam..sure la ingat..:P
aL-FatiHaH
(2003-07-24)
sedapnye..akak nie sesuai d buat isteri kerna tere memasak..hihihi
afiza ahmad
(2003-07-25)
masak air tau le..hehee..
umat kerdil
(2003-08-16)
a'kum...akak masih blaja kat uitm lagi ka?saya dulupun kat uitm...seksyen 17...mesti pandai masak kan?salam ukhuwah...
afiza ahmad
(2003-08-19)
w'salam..fizah dah abis belajar kat s.alam dah..seksyen 2..:P
Kakyong
(2003-09-24)
mmg Fiza ni tau masak air jerk....:P
afiza ahmad
(2003-11-02)
ye laa...kakyong mmg paling terer masak kat umah..:)
intan hidayah79
(2003-11-02)
ehem2..asalamu'alaikumm dik..kenai akak ker? :)) erm...nk sikit..makanan tue....
afiza ahmad
(2003-11-03)
w'salam..kak intan..tu bukan makanan la..tu hiasan jer..:)
senyuman kasihku
(2004-01-16)
eee.... fiweet!!!comeinyer
senyuman kasihku
(2004-01-16)
beruntunglah sesaper yang dapek si dio nie....tak yah carik tukang masak dah nanti ,,,
umai
(2004-02-14)
a'kum.leh kenal? asal mana akak ni?
naziah
(2004-05-16)
apa lak suh org tu jadi madu...suh la jadi kek ke...aiskrim ke..salam ukhwah utk fiza!!:)
afiza ahmad
(2004-05-20)
salam ukhwah juga utk naziah..:)
afiza ahmad
(2004-05-20)
Jadi madu..? antara racun dan penawar madu tu..:)
NurCahaya
(2004-06-05)
comerrr nyerrr akak niii...
masnur mawaddah
(2004-11-30)
pegang aper tu kak??salam mawaddah...
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
yuzrina
(2006-04-03)
cantik jugak akak ni:)
seniputeh
(2007-07-22)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.04767 saat. Lajunya....