Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-12-2018  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
"Ilmu yang hakiki itu ialah yang memberi keyakinan bahawa maksiat itu racun yang membunuh dan bahawa akhirat itu lebih utama daripada kehidupan dunia."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Bubnowie
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13706

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 28
Ahli: 0
Jumlah: 28




  Dari Galeri
Kenangan terpahat di kem Rebutia.. Jumpa lagi di lain KRIS

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu
Swarig123: 6 hari yang lalu
Bubnowie: 19 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> fArA


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
fArA Mashunah


fArA
[249 x 406 jpg]

Dihantar olehfArA
TarikhJan 16 2005
Hits3712
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
saya sewaktu semester pertama di UTP
Keterangan: saya sewaktu semester pertama di UTP

Komen yang telah dihantar
datapowerimah
(2005-01-26)
amboiiiiiiiiiii.. gaya habissssssssssssssss ..salam kenall :)
istisafa
(2005-02-01)
amboi... dahsyatnyaa..
balqis05
(2005-02-04)
salam'alaik
hanishumaira
(2005-04-03)
awak nampak biru aa...hehe... salam ukhwah....
shemizz
(2005-05-05)
salam ukhwah..mcm mix la awk ni:)
meliza manis
(2005-07-04)
jom join bengken anggun berkaterampilan wanita bertudung....murah saja...untuk makluman lanjut hubungi akak di 0123508893....
jannah nur
(2006-03-13)
kAKAK saya kat UTP juga..
Norazlina
(2006-04-07)
macam bukan orang Melayu lah.macam peranakan Kazakstan saja atau TAliban
seniputeh
(2007-07-22)
assalamualaikum. muslimah tshirt.. layari www.geocities.com/seniputeh/IslamicProducts
zaidi
(2008-11-27)
assalammualaikum..salam prknln..boleh kenal tak
tauqul
(2009-03-25)
assalamualaiki ya ukhti,jngn lupa hub ya.... [email protected]

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.052329 saat. Lajunya....