Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-11-2018  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Pengetahuan adalah harta yang patut dimuliakan, perilaku baik adalah busana baru, dan fikiran adalah cermin yang jernih
--
Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Swarig123
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13705

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 30
Ahli: 0
Jumlah: 30




  Dari Galeri
Tu dia pengantin tanpa calitan sebarang mekap.  lawa kan? :D

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 8 jam, 15 minit yang lalu
anahusuhana: 9 hari yang lalu
Swarig123: 16 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> nurani


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
hidayat aDiniah


nurani
[210 x 330 jpg]

Dihantar olehnurani
TarikhApr 19 2004
Hits4882
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum.. DiSini Kita BerTemU.. salah persaudaraan untuk semua... Nurani..
Keterangan: Assalamualaikum.. DiSini Kita BerTemU.. salah persaudaraan untuk semua... Nurani..

Komen yang telah dihantar
simpLe sHida
(2004-04-19)
w'alm...w.b.t ..em..posing tepi pantai mane ekk??
nuarii
(2004-04-19)
agaknye tepi pantai kat ganu ye cik nurani... tak pun kat perairan di aceh :) siap black specky lagi!
nurani
(2004-04-19)
emm tu masa praktikel kat sumatera, acheh.. kenai ke? speck tu terpaksa pakai sbb panas sangat..he.he..
nurani
(2004-04-20)
Salam persaudaraan untuk semua.. tersalah taip lah plak kat atas tu..soory yerk..
puteri BULAN
(2004-04-22)
ewah...ewah......si gadis 7 belas.....manis comel-lote...berkaca hitam...waduh....waduh....mengancam....terpikat hamba..
nuarii
(2004-04-22)
Betul la tekaan akak, kat aceh ye gambar tu. Mcm biasa tengok tmpat tu.. :)) boleh bg tau nama pantai nye?
nurani
(2004-04-22)
salam ukhwah untuk k.engku dan semua sahabat yg lain.. hai puteri bulan yg cantik bak bulan.. jgn tersalah tengok dah le
nurani
(2004-04-22)
kak nuarii, tak teringat lah kat mana.. kalau tak salah kat pulau sabang, apa nama pantai yg glamour tu..lupa lak??
Hanan
(2004-04-27)
Salam harmonis utk nurani.. kakak dan adik dua2 comel..
juwairiyah
(2004-05-15)
kat iskandariah ker tu??
nurani
(2004-05-17)
Tak de lah juwairyah, naper?pernah nampak kat iskandariah ker? kat Pulau Indonesia tu..:)
tasneem
(2004-05-28)
assalamualaikum,,salam ukhwafillah dari tasneem
sufiyah
(2004-07-28)
salam ukhwah fillah dari sufi:) akak kenal tak sape ni :) teka la....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.046473 saat. Lajunya....