Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-10-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Sesiapa yang tidak pernah melakukan kesilapan dan mengalami kegagalan adalah orang yang tidak pernah mencuba sesuatu yang baru

-- Albert Einstien

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: querida
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13716

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 15
Ahli: 0
Jumlah: 15




  Dari Galeri
ni la gambar ana..gambar ngan anak murid..dah lama dah..masa praktikal thn 2002

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 13 jam, 24 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> hafiza007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
hafiza007 isma islah


hafiza007
[312 x 384 jpg]

Dihantar olehhafiza007
TarikhApr 03 2004
Hits5233
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan semasa konvo bapa saudara di UTM
Keterangan: Kenangan semasa konvo bapa saudara di UTM

Komen yang telah dihantar
nawwal
(2004-04-08)
Assalamualaikum....hehe..baap saudara ke?muda jer...kikiki....:-P
siMpLe sHida
(2004-04-08)
aik.. dik nawwal.. m'usik.. bukan main lg... :)
ismi atikah
(2004-04-10)
erkk.. bape saudara ker?? ermmm??? kene pk nih tindakan seterusnyer... hihihiii....
nuarii
(2004-04-14)
salam nak kenal! ha nawwal seronok betul teman2 kita tu tau bapa audara nawwal muda. :))
ayu83
(2004-04-16)
betul ke bapa saudara ni??? mesra sungguh yer....................boleh caya ke?
analia18
(2004-04-20)
hee...hee...betul ka ni bapa saudara...tak caya la....
puterialyamaisara
(2004-04-21)
Assalamualaikum....salam ukhwah...
nur islami
(2004-04-25)
cam x caye jek!
insyirah1215
(2004-04-29)
yer ker nie....?;-)
pena sufi
(2004-05-01)
waah....biar betul?salam ukhwah dari ana
puteri BULAN
(2004-05-06)
eh...Laaa....ingatkan ngan husband...tul ke pok sedare ni...mesra jer....
nawwal
(2004-05-16)
eh!kak nuarii, ni bkn pak sdare ana la..gambo ni bkn ana yg hantor...erk..erk...
azura anakmami
(2004-05-16)
jab nak pk2 ...kompiuss...
mawarjingga
(2004-05-17)
yer ker nie...bapa saudara merangkap pak wer ker ni...
mawarjingga
(2004-05-17)
mesra nampak...bole cayer ker ni?
niesha ayang
(2004-05-27)
macam xcaya aje.klu betul kenalkan lah kat sy.hehehe.... boleh jadi buah hati sy satu hari nnt.hehehe...
irdina 82
(2004-06-10)
amboi niesha ayang............sesuka dia jer yer.........
uBaiDiLLaH
(2004-06-19)
Tingginya su'u dzon sesama saudara seIslam...
HAZRINI
(2004-08-26)
Tak baik korang berprasangka tau.... apa pun bapa saudara dia cute. Kem salam yek!
ardani
(2004-10-04)
ha ha ha kim slm kat yg sebelah 2... cm kompius je title pok cik 2
ainulia
(2004-10-10)
jgn do was2...klu nk pi la ngurat pok sedare dia..hik!
meliza manis
(2005-07-04)
jom join bengken anggun berkaterampilan wanita bertudung....murah saja...untuk makluman lanjut hubungi akak di 0123508893....
riya
(2005-10-11)
yeke ni macam tak percaya saja,apapun kena percaya juga..
Norazlina
(2005-12-13)
bapa saudara ke atau ehem ehem ehem...begitu begitu begitu...
isna85
(2007-06-30)
betul ke ni bapak saudara awak ni???? tapi tak apa lah kalau awak cakap macam 2kan....HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUINYA...
hanku
(2009-12-04)
ini mesti kes pak saudara sbya anak saudara..macam saya..semua org cakap dia pakwe saya..aduss..itu anak abang long i laaaa
srikandijilbab
(2010-04-30)
Betul Hanku, tak baik kita buruk sangka kan,..anak sepupu saya, pun sama, umur 29, bapa saudara dia pun 29 , sejak kecik kelas dan sek sama. org kata couple, tak baik betul

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.063944 saat. Lajunya....