Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 12-12-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Kita sering lupa apabila diuji dengan nikmat daripada diuji dengan bala.

-- Kitab Lama

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: zahirahruslan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13718

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 17
Ahli: 0
Jumlah: 17




  Dari Galeri
saya sewaktu semester pertama di UTP

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 2 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> Komuniti Muslimah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nur indah Komuniti Muslimah


Komuniti Muslimah
[429 x 294 gif]

Dihantar olehAdmin
TarikhApr 22 2003
Hits7255
Undian1
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Dari alam siber ke alam nyata. Ukhwah yang indah dan unik!
Keterangan: Dari alam siber ke alam nyata. Ukhwah yang indah dan unik!

Komen yang telah dihantar
aisyatul auni
(2003-04-22)
uhuk..uhuk..sedihnya tak dpt join...sis hanan, komuniti ni bila nak buat lak??uwaaa!!
Hanan
(2003-04-22)
bila ada permintaan ramai... :)
nur indah
(2003-04-22)
terungat kenangan manis jumpe di kl sentral... dr alam siber ke alam nyata??? :))
Ainul Mardhiah
(2003-04-22)
ehee... bestnya pi sana... :)
sye
(2003-04-22)
bestnye waktu gi sana..dapat kenal ngan kak hanan,nur undah ngan ainul mardhiah..nak jumpe lagi la
hurulain
(2003-04-22)
ish...rudilah tak pegi... :(
hurulain
(2003-04-22)
ooops sori rugi...hihik
suatumasa
(2003-04-22)
sedih la...tak dapat pegi.Anyway...ternanti2 bila next JK?
SyAhEeDa
(2003-04-22)
wowww
SyAhEeDa
(2003-04-22)
bess nyer... :( sediy tak dapek pegi...jauh sngt~...erm bley p'kenalkan sengsorg?tak kenai maa
Ainul Mardhiah
(2003-04-22)
berdiri dari kiri, mawarputih, sye, s_wana, Ainul_Mardhiah, Fatin, Adawiah, Hanan, s_wani dan Fizah (haruman_raihan)
Ainul Mardhiah
(2003-04-22)
duduk dari kiri, syamilah, wida_smiley, Fatimah, Khairiah, adik Fina, Fina, sheena & sue...
pErMaIsUrI hAtI kU
(2003-04-23)
happynya tgk shbt² sumer dpt jumpa...indahnya ukhuwwah pabila bertemu & berpisah krn Allah..:)
NurAinTas
(2003-04-24)
lawa2 sumernyer...x terungkap dgn kata2....
Haruman Mawaddah
(2003-04-24)
alahai.kakakku and adikku.hehe comei.takper ida dah jumpe fatin ngan kak ejat takper ah.hehe nanti insyallah
Haruman Mawaddah
(2003-04-24)
jumpe agi kiter.hehe.
Nabila Humairah
(2003-04-24)
kiter tak leh gi sebab dok jauh...cedihnyer....isk...isk...isk...
Noorul Adha
(2003-04-24)
Wajah2 wanita solehah...Aaamin!
angah303
(2003-05-02)
begitulah hendak nya...ukhuwwah mesti diribat dgan keikhlasan..tapi kt ane yee.jumpa agi.....oklah
nafisah
(2003-05-02)
eee.. bestnye,.. xdpt pegi la, rumah saya dekat je ngan lake garden tu. tp, apa kan daya,... tak de rezeki kan? eh, bile
ai za82
(2003-05-02)
mmm...ruginye tak dapat join
Ms Nik
(2003-05-05)
sinar lembut wajah kaalian...penyeri alam ini...engkaulah permata dunia wangian syurga :)
nurkamar
(2003-05-05)
ana tak sempat g...tak join lagi kot masa ni.. :( salam ukhwah semua :):)
sayasarah
(2003-05-05)
a'kum wiii jeles nyeee
kaklong
(2003-05-08)
duduk 4 dr kiri - macam pernah ku lihat. tapi di mana ya...
nurarena
(2003-05-14)
ehh ramainya berkumpul open table ker?rugi tak pergi
azzahrawi
(2003-05-15)
wow! bestnyee bila nak buat kat png pulak kak hanan?
cute pinky
(2003-06-06)
waaa...kak best nyee.....ish...rugi betulle...
nuhadawi
(2003-06-08)
ni bile nih???
seharumkasturi
(2003-07-10)
mawarputih....nun duhujung sana...
intan hidayah79
(2003-07-21)
erm..alhamdulillah...sonoknya,,,dpt joint.....tapi lum termakbul lagi ni.... :)
aL-FatiHaH
(2003-07-24)
semuanye dah dewasa, saye laks baru bape umo..x dapat la join..waaaaaa.
pena sufi
(2003-10-04)
eh bila nie...?ana tak tau pun...
pena sufi
(2003-10-04)
tapikan...kalau ana nak join pun...seganlah,semua dah besar...ana baru 16 tahun...tak salah ke nak join?
s wani
(2003-12-05)
untuk kak na... wani windukan akak...
annisak
(2004-02-12)
bertemu dan berpisah kerana Allah...Indahnya jalinan ukhuwah itu...
shiro grin
(2004-03-31)
salam keamanan dan kedamaian tuk sumer ..
raihanahdaniah
(2004-08-11)
kalau boleh adakanlah lagi...nak join gak, salam mesra semua
kenanga
(2004-10-02)
kak hanan, alang2 dah buat perjumpaan camtu kan...kenanga rase elok kalau kak hanan bincang2 camner buat bisnes kee
kenanga
(2004-10-02)
or...buat kelas komputer muslimah ker... buat kelas bahasa arab ke.kelas bahasa perancis ke,kelas bahsa cina ke,..
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
zafirahzainal
(2006-12-31)
salam ukhuwah =) manis2 semuanya....indahnya ciptaan tuhan

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
© Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.048533 saat. Lajunya....