Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 21-09-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya, akal mengatakan wanita cantik atas dasar ilmu dan kepandaiannya, dan hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya
-- suatumasa

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: lysazae
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13715

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 33
Ahli: 0
Jumlah: 33




  Dari Galeri
salam ukhwah...ni gambar ana di rumah...bersama sahabat ana ummu..

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 17 jam, 12 minit yang lalu
uzmawahida: 11 hari yang lalu
fayyzah: 23 hari yang lalu
bintanghatee: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> bakteria yang cute


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Serikandi Majlis Oktoberians


bakteria yang cute
[113 x 170 jpg]

Dihantar olehbakteria_yang_cute
TarikhNov 03 2003
Hits4744
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Assalamualaikum. Salam ukhuwah dari saya untuk ahli komuniti muslimah semua. Ni gambar saya masa aktif dengan askar wataniah dulu. Sekarang dah pencen dah.
Keterangan: Assalamualaikum. Salam ukhuwah dari saya untuk ahli komuniti muslimah semua. Ni gambar saya masa aktif dengan askar wataniah dulu. Sekarang dah pencen dah.

Komen yang telah dihantar
istisafa
(2003-11-06)
Eee... apasal nama bakteria? Tak apalah, gurau aje.. apa - apa pun, memang cute.. sekarang ni buat apa setelah pencen?
Kakyong
(2003-11-06)
bakteria dari famili mana tu?..ihihi...
Hanan
(2003-11-11)
takut tengok nik.. bahaya tak bakteria ni.. heheh.. salam harmonis..
bakteria yang cute
(2003-11-17)
hehe... bakteria ni tak bahaya tau. Pandai berkawan lagi. Saje jer pakai ID ni. Salam perkenalan untuk kengkawan semua..
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-11-20)
alahai.. memang cute la.. sweet je bakteria ni.. kan bagus kalau bakteria2 yg m'nyerang kita camni.. hehehe
bakteria yang cute
(2003-11-23)
bakteria ni tak menyerang.. dia menjalinkan hubungan persahabatan jer ...:)
snowangel
(2003-12-19)
Ini mesti jenis bakteria yang menolong mengembangkan roti tu ye..patutla..gebu..Muhabbah Fillah
aniisa tasnim
(2003-12-30)
assalammualaikum... salam ukhwah berserta kasih sayang dr ana utk ukhti...
syah solehah
(2004-01-04)
hehe.. bakteria?
puterisalsabila
(2004-04-05)
Ukhuwwah Fillah mahabbah warahhamah mardhatillah
puteri BULAN
(2004-05-14)
oh..maafkanlah bakteria yg cute..sebab pada mulanya saya ingatkan awak lelaki...he..he...kerana nickname u lain skit....
honnney mk
(2004-06-08)
nak kate pkn... uniform pkn kaler biru... ni uniform ape pulak ni...?
safrah
(2004-06-19)
alamak bakteria...bakteria pon bakterialer..asal boleh kenal?safrah kawan tak ikut darjat..salam ukhwah!
suterakasih85
(2004-12-21)
bakteria?? tak pe ..saalam ukhwah
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
meniti pelangi
(2007-11-13)
wow..mantapnya awak..saya pun samalah..wataniah jugak..tapi belum pencen lagi..hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.056363 saat. Lajunya....