Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-05-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Orang yang hebat ialah orang yang sederhana dalam kata-katanya tetapi hebat dalam tindakannya

-- Confucius

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: Gordon29
Hari Ini: 0
Semalam: 1
Jumlah Ahli: 13711

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 35
Ahli: 0
Jumlah: 35




  Dari Galeri
akum semua..:)

  Yang Masuk Ke Sini
Gordon29: 8 jam, 3 minit yang lalu
nishazainal: 1 hari, 17 jam, 13 minit yang lalu
cida1019: 4 hari yang lalu
Swarig123: 10 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> QasruAdini


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
adiaz sesejuksalju


QasruAdini
[405 x 202 gif]

Dihantar olehQasruAdini
TarikhOct 06 2003
Hits6538
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kumpulan Hayyun...
dari kiri Qisra, nadia, Nawra, & hannah..
Keterangan: kumpulan Hayyun... dari kiri Qisra, nadia, Nawra, & hannah.. "salam ukhwah buat semua, drpd kami..."

Komen yang telah dihantar
AnisAqilah
(2003-10-06)
kumpulan nasyid ke ni?? :) salam ukhwah buat semua..
ida01
(2003-10-08)
salam ukhwah dari ida!!!.
QasruAddini
(2003-10-10)
kumpulan.. tapi belum lagi. Qisra tu silap la, Qasru sebenarnye...
QasruAddini
(2003-10-10)
salam ukhwah
nawra albahira
(2003-10-10)
zaff....huyyo..kiut nye tudung biru tuh!!hik hik
sesejuksalju
(2003-10-11)
salam ukhwah....
QasruAddini
(2003-10-11)
perasannye... tudung biru ngan tudung hijau dekat2 le... tapi den punye hijau. hijau mmg hidup ku. huk huk huk...
sofia 83
(2003-10-12)
assalamualaikum ermm dah ade ke lagu nye ni
nawra albahira
(2003-10-14)
waalaikumsalam....lagu dah ade..cuma tak rasmi..memain je..kami tak serius kak sofia_83..tp selalu buat persembahan..
nawra albahira
(2003-10-14)
nak ke hadapan lagi..tp bahaya..saje suka-suka menubuhkan kump.nasyid...
nawra albahira
(2003-10-14)
asalnya,kump.percussion...:)
QasruAddini
(2003-10-15)
panjang cerita, kak nawar... semangat tuh. tapi pelik sikit la. kump percussion tu bile ditubuhkan?
QasruAddini
(2003-10-15)
ceh... jgn marah kak nawar... mmg pun asal kump percussion, tapi yg paling terrer sekali kak nawar la kan...
nawra albahira
(2003-10-16)
hek elleeh....mula lah tu!!
nawra albahira
(2003-10-16)
salam ukhwah buat semua!
kenari
(2003-10-19)
akum...slm buat semua..ni grup usrah or band...tgk qisra tu mcm tegas je orgnye..tegas bertempat takpe...n lain pun same
nawra albahira
(2003-10-19)
waalaikumsalam....tegass??camana tuh....?
QasruAddini
(2003-10-19)
bukan qisra tu, silap tapi.. Qasru sebenarnye.
QasruAddini
(2003-10-19)
silap taip la, bukan silap tapi... tegas cam ner tu yek?
QasruAddini
(2003-10-19)
tapi kan, rase2 dalam byk2 orang kat dalam gambar tu, yg tudung biru tu yg tegas, sebelah baju coklat tu..
nawra albahira
(2003-10-20)
hang ni ade-ade saje lah!!!
nawra albahira
(2003-10-24)
boring maa....
nawra albahira
(2003-10-24)
muka den kat dlm tu tah pape tah rasenye!
Hanan
(2003-10-31)
kalau jumpa kat show tu tegur2lah.. jangan malu ye adik2 semua
QasruAddini
(2003-10-31)
kat show mane tuh? saye dah tegur dah kak hanan... kawan2 saye biaselah. tapi dieorang tanye gak mane satu kak hanan.
nawra albahira
(2003-11-01)
hehehh...:)..malula..
nawra albahira
(2003-11-09)
" ku termenung di tabir jendela,kumerenung diriku yg hina,kumenghitung amal dan pahala,kumenangis kerna kekurangannya.''
nawra albahira
(2003-11-09)
heheh...qasru,! sambung lirik tuh!!
QasruAddini
(2003-11-09)
tak hantar2 lagi ke? malas nak sambung selagi tak hantar...
nawra albahira
(2003-11-10)
hek eleeh...nak antar le ni
nawra albahira
(2003-11-10)
segan maa..
nawra albahira
(2003-11-14)
dah bagi dah..
nawra albahira
(2003-11-14)
sunyi nye.....ape kaba kalian semua???
QasruAddini
(2003-12-26)
c-heart...
mujahidahwaja
(2004-03-01)
comel belako...kalu adik2 nak lirik lagu akak boleh cipta coz akak ni suko tulih lagu....
nawra albahira
(2004-04-01)
yeke??antor je kak....
QasruAddini
(2004-04-17)
kak nawar.... dah lama x join komuniti muslimah ker? join ler...
QasruAddini
(2004-04-17)
abg fareed nak kahwin 25 4 nih. tau kan???? pegi tak??
nasuha
(2004-04-27)
salam perkenalan
srikandi muslimah
(2004-08-04)
ni anak dara pingitan mana nih?hehe:)
sholaty
(2004-09-06)
assalamualaikum....
sholaty
(2004-09-06)
salam ukhwah buat sumer
fatyat
(2004-11-17)
nampaknya korang have a good time..
QasruAddini
(2004-11-30)
salam ukhwah...
suterakasih85
(2004-12-21)
caakk aaa salam ukhwah dr ana
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
sharifah munawwirah
(2005-11-13)
kenapa itu...sdihh saja...ada masalah ek...cria laa sikit:)
seniputeh
(2007-07-22)
assalamualaikum. muslimah tshirt.. layari www.geocities.com/seniputeh/IslamicProducts

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.118033 saat. Lajunya....