Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-08-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
Walaubagaimana alim seseorang itu, dia tidak akan dapat manfaat daripada ilmunya selagi ilmunya tidak berpedoman kepada akal.

-- Hukama'

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: lysazae
Hari Ini: 1
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13715

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 51
Ahli: 0
Jumlah: 51




  Dari Galeri
Inilah saya bersama suami tersayang.Nick saya tu guna nama pendek suami.Kalau ke Batu Pahat Johor dtg lah kerumah saya.Paling mudah dtg ke Batu Pahat cari Masjid Sultan Ismail di bandar Batu Pahat sbb suami saya bertugas sbgi imam di masjid tersebut.ok

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 9 jam, 55 minit yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> QasruAdini


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
adiaz sesejuksalju


QasruAdini
[405 x 202 gif]

Dihantar olehQasruAdini
TarikhOct 06 2003
Hits6768
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kumpulan Hayyun...
dari kiri Qisra, nadia, Nawra, & hannah..
Keterangan: kumpulan Hayyun... dari kiri Qisra, nadia, Nawra, & hannah.. "salam ukhwah buat semua, drpd kami..."

Komen yang telah dihantar
AnisAqilah
(2003-10-06)
kumpulan nasyid ke ni?? :) salam ukhwah buat semua..
ida01
(2003-10-08)
salam ukhwah dari ida!!!.
QasruAddini
(2003-10-10)
kumpulan.. tapi belum lagi. Qisra tu silap la, Qasru sebenarnye...
QasruAddini
(2003-10-10)
salam ukhwah
nawra albahira
(2003-10-10)
zaff....huyyo..kiut nye tudung biru tuh!!hik hik
sesejuksalju
(2003-10-11)
salam ukhwah....
QasruAddini
(2003-10-11)
perasannye... tudung biru ngan tudung hijau dekat2 le... tapi den punye hijau. hijau mmg hidup ku. huk huk huk...
sofia 83
(2003-10-12)
assalamualaikum ermm dah ade ke lagu nye ni
nawra albahira
(2003-10-14)
waalaikumsalam....lagu dah ade..cuma tak rasmi..memain je..kami tak serius kak sofia_83..tp selalu buat persembahan..
nawra albahira
(2003-10-14)
nak ke hadapan lagi..tp bahaya..saje suka-suka menubuhkan kump.nasyid...
nawra albahira
(2003-10-14)
asalnya,kump.percussion...:)
QasruAddini
(2003-10-15)
panjang cerita, kak nawar... semangat tuh. tapi pelik sikit la. kump percussion tu bile ditubuhkan?
QasruAddini
(2003-10-15)
ceh... jgn marah kak nawar... mmg pun asal kump percussion, tapi yg paling terrer sekali kak nawar la kan...
nawra albahira
(2003-10-16)
hek elleeh....mula lah tu!!
nawra albahira
(2003-10-16)
salam ukhwah buat semua!
kenari
(2003-10-19)
akum...slm buat semua..ni grup usrah or band...tgk qisra tu mcm tegas je orgnye..tegas bertempat takpe...n lain pun same
nawra albahira
(2003-10-19)
waalaikumsalam....tegass??camana tuh....?
QasruAddini
(2003-10-19)
bukan qisra tu, silap tapi.. Qasru sebenarnye.
QasruAddini
(2003-10-19)
silap taip la, bukan silap tapi... tegas cam ner tu yek?
QasruAddini
(2003-10-19)
tapi kan, rase2 dalam byk2 orang kat dalam gambar tu, yg tudung biru tu yg tegas, sebelah baju coklat tu..
nawra albahira
(2003-10-20)
hang ni ade-ade saje lah!!!
nawra albahira
(2003-10-24)
boring maa....
nawra albahira
(2003-10-24)
muka den kat dlm tu tah pape tah rasenye!
Hanan
(2003-10-31)
kalau jumpa kat show tu tegur2lah.. jangan malu ye adik2 semua
QasruAddini
(2003-10-31)
kat show mane tuh? saye dah tegur dah kak hanan... kawan2 saye biaselah. tapi dieorang tanye gak mane satu kak hanan.
nawra albahira
(2003-11-01)
hehehh...:)..malula..
nawra albahira
(2003-11-09)
" ku termenung di tabir jendela,kumerenung diriku yg hina,kumenghitung amal dan pahala,kumenangis kerna kekurangannya.''
nawra albahira
(2003-11-09)
heheh...qasru,! sambung lirik tuh!!
QasruAddini
(2003-11-09)
tak hantar2 lagi ke? malas nak sambung selagi tak hantar...
nawra albahira
(2003-11-10)
hek eleeh...nak antar le ni
nawra albahira
(2003-11-10)
segan maa..
nawra albahira
(2003-11-14)
dah bagi dah..
nawra albahira
(2003-11-14)
sunyi nye.....ape kaba kalian semua???
QasruAddini
(2003-12-26)
c-heart...
mujahidahwaja
(2004-03-01)
comel belako...kalu adik2 nak lirik lagu akak boleh cipta coz akak ni suko tulih lagu....
nawra albahira
(2004-04-01)
yeke??antor je kak....
QasruAddini
(2004-04-17)
kak nawar.... dah lama x join komuniti muslimah ker? join ler...
QasruAddini
(2004-04-17)
abg fareed nak kahwin 25 4 nih. tau kan???? pegi tak??
nasuha
(2004-04-27)
salam perkenalan
srikandi muslimah
(2004-08-04)
ni anak dara pingitan mana nih?hehe:)
sholaty
(2004-09-06)
assalamualaikum....
sholaty
(2004-09-06)
salam ukhwah buat sumer
fatyat
(2004-11-17)
nampaknya korang have a good time..
QasruAddini
(2004-11-30)
salam ukhwah...
suterakasih85
(2004-12-21)
caakk aaa salam ukhwah dr ana
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
sharifah munawwirah
(2005-11-13)
kenapa itu...sdihh saja...ada masalah ek...cria laa sikit:)
seniputeh
(2007-07-22)
assalamualaikum. muslimah tshirt.. layari www.geocities.com/seniputeh/IslamicProducts

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.051825 saat. Lajunya....