Welcome To Portal Komuniti Muslimah -- Hanan.com.my.my

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 17-09-2019  

  Suka!
New Page 1

  Mutiara Kata
"Ketahuilah kiranya kebahagiaan orang yang dikuasai oleh kemalasan, maka beratlah mereka untuk berjuang, berlatih dan bekerja untuk sucikan diri dan akhlak."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Portal Komuniti
Terkini: lysazae
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 13715

  Sedang Online
Assalamualaikum
Tetamu

Nickname

Password



[ Mendaftar ]

Sedang Online:
Tetamu: 40
Ahli: 0
Jumlah: 40




  Dari Galeri
Perlawanan Sukan Gelanggang

  Yang Masuk Ke Sini
nishazainal: 8 jam, 31 minit yang lalu
uzmawahida: 8 hari yang lalu
fayyzah: 20 hari yang lalu
bintanghatee: 27 hari yang lalu
[< Galeri AHLI | TOP 10 >]
340 foto

Galeri AHLI >> Galeri Muslimah >> alina


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
cynognathus ustazah zue


alina
[400 x 266 jpg]

Dihantar olehalinauk
TarikhJul 07 2003
Hits5519
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Shabanat, saya [alina],Lina dan Nadya .Salam ukhuwah islamiah dari saya.Moga sinar Islam terus bercahaya...wslm.
Keterangan: Shabanat, saya [alina],Lina dan Nadya .Salam ukhuwah islamiah dari saya.Moga sinar Islam terus bercahaya...wslm.

Komen yang telah dihantar
nur indah
(2003-07-08)
assalamu'alaikum alinauk... salam ukhuwwah fillah wamahabbah minni... senyum slalu... :)
Lady Iu
(2003-07-09)
askum... nie satu geng ek... he he he...comey2 sumer... salam perkenalan ..:)
ida01
(2003-07-10)
salam mahabbahfillah.hehe yg maner satu nih?hehe
suatumasa
(2003-07-10)
Salam mahabbah....sampaikan salam pd sahabat2 yg lain yer..:-))
minah arab
(2003-07-11)
lawanya...amacam nak pakai tudung tu yer? cu ler awak ni....lawa....salam ngan kengkawan yer...belaja mana ni?
qaulah atrah
(2003-07-20)
lawanyer..
white cotton
(2003-08-09)
salam ukhwah..nak tanye sket..alina ni kacukan ke?
wardah84
(2003-09-29)
alina ni memang kacukkan...kacukkan lelaki dan perempuan...
MuSaFiR SaYYaFF
(2003-11-02)
ekekek... kak wardah84.. amboiii.. nakal ye mulut dia.. bak kata dj Andi Hakim.. ~ tak sayang mollot!..
istisafa
(2003-12-04)
betul lah kacukan lelaki dan pompuan.. kalau ada hasil dari kacukan pompuan dan pompuan, haru dunia... mau kacau bilau..
istisafa
(2003-12-04)
gurau aje.. apa - apa pun salam ukhwah dari sue.. mari makan buah melaka, adik - adik ni come belaka..
aniisa tasnim
(2003-12-31)
assalammualaikum... salam ukhwah berserta kasih sayang dr ana utk ukhti...
Hawwa Athiyah
(2004-03-16)
Assalamu'alaikum..salam ukhuwwah..indahnya ukhuwwah Islamiyyah,tak mengenal keturunan,warna kulit..
ismi atikah
(2004-03-26)
assalamu'alaikum wbt.. tegakkan islam dimana saja kita berada...
shinta
(2004-03-30)
Assalamu'alaikum Alina, Salam Ukhwah dari saya
irdina 82
(2004-06-06)
Assalamualaikum..........lawonyer..........sumer..... :) Senyum sokmo.....tudung merah menyala tu ker lina?
zulaiha
(2004-09-11)
a kum,,,sungguh ayu dan manis senyuman mu itu,,,banyakdah phl sedekah kan,,,kalu mrh pun senyum kot,,comel..slm ukhuwah.
Pasrah
(2005-02-16)
Boleh berkenalan..Insya allah kalau ader umur yang panjang..saye akan sambung belajar kat UK.Moga dengan ukhuwwaH FILLAH
Pasrah
(2005-02-16)
Email saye untuk makluman Alina:[email protected]
kinobaik
(2005-05-02)
salam ukhwah
sharifah munawwirah
(2005-11-13)
Ni mesti bapak lain2 kan....mak seorang:P
acik
(2006-09-25)
salam ukhuwah dari acik juga.... semoga berbahagia selalu
seniputeh
(2007-07-22)
assalamualaikum. muslimah tshirt.. layari www.geocities.com/seniputeh/IslamicProducts

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits



-------------------------------------------------------------------------------
Portal Komuniti Muslimah
Hakcipta 2003 oleh Hanan Alam Faizli / Hanan Network
Made in: Bandar Sunway, Selangor
Tarikh Mula: 17hb April 2003

Dibina oleh: Team Walasri

Ditadbir oleh:





Loading: 0.044551 saat. Lajunya....